ZaynBerry

4 Years ago...
Ongeduldig speel ik met mijn vingers terwijl ik half luister naar wat de mensen van de gemeente zeggen. Om en om stappen er mensen naar voren en geven hun preek, wat me niet interesseert. Ashley, die naast me zit, tikt me aan. "Let je wel op?". Ik knik en probeer het gesprek tussen de gemeenteraadsleden op te pakken. Mijn vader staat op en loopt naar voren. Hij haalt diep adem en probeert zijn tranen binnen te houden. Hij schraapt zijn keel en opent zijn mond om te praten. "Dit ongeluk kwam als een klap voor iedereen. Vooral voor mij. Ik heb het over de vier tieners die terug kwamen van een dansfeest, al zingend in de auto. Het is ongelooflijk hoe snel dit gebeurt is. Dat het leven van 4 jonge mensen afgenomen is. Omdat we in een klein dorpje wonen zal dit onvergetelijk zijn. Hier in Bomont gebeuren niet zo snel ongelukken. Het is een klein rustig dorpje. Tot vorige week. Één van die tieners was mijn zoon, Liam. Ik heb nog een dochter die nog veel moet zien van de wereld, maar dat gaat niet lukken als ik haar niet bescherm. Het zelfde voor jullie eigen kinderen. Als we ze willen houden moeten we op ze letten. Over paar jaar zijn ze groot genoeg om een eigen gezin te maken. Ze moeten dan op zich zelf letten, maar nu moeten wij ze dingen leren. Ze worden niet zomaar wijs. Dat is onze taak. Tot die dag zorgen wij zoor ze". Hij praatte nog wat door en sloot zijn speech af met een traan die hij onopvallend weg veegde. Hij ging weer zitten en een andere man nam het woord. "Dus zijn we het eens met elkaar?" vroeg hij. Iedereen knikte behalve mijn vader die me met een spijtige blik aankeek. "Meneer Clark?". Mijn vader draaide zijn hoofd om en knikte. Met open mond keek ik naar hem, dit kon niet waar zijn. "Vanaf vandaag is dansen tot het strengste verboden in Bomont"...

Dus...Wat vinden jullie er van? xx'

Reageer (10)

  • Useful

    Haha leuk. Ik hou van footloose ^^ Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Choices

    :o Dat mogen ze toch niet doen. :o Nee mag niet! Ga snel verder?

    1 decennium geleden
  • MaartjeJB

    SUPERRR(flower)

    SNEL VERDERRRRR!(flower)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Super! ö Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • vvolf

    ameeezing!


    snelverder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen