23
Omdat ik het ontzettend heet had besloot om vandaag alleen een spijkerbroek aan te trekken, iets wat ik bij heel de roedel zag dus het zou wel geen kwaad kunnen. Toen ik beneden kwam zag ik dat Pocahontas al zat te ontbijten, ik schoof naast haar aan werkte vijf boterhammen naar binnen in de tijd die er over was voor er werd aangebeld en mijn moeder opendeed.
'Paul en Jacob, kom binnen, Indiana is in de keuken.'
'Hoi Indiana,'zei Jacob.
'Tom ga je mee?'vroeg Paul.
'Waar gaan jullie heen?'vroeg mijn moeder wantrouwend.
'Het huis van Sam Uley en Emily Young, Sam is een goede vriend van ons,'zei Paul.
'Ik heb hem ook ontmoet,'zei Pocahontas om ma gerust te stellen,'hij en Emily houden ze wel in de hand als ze ruzie krijgen.'
'Veel plezier,'zei mijn moeder.
'Indiana, zou je vanavond naar het kampvuur willen komen?'vroeg Jacob.
'Ja hoor, maar ik weet de weg niet.'
'Kim komt hier langs, we vragen haar wel op jou op te pikken.'
'Kom mee kleintje,'zei Paul toen hij me mee het huis uit trok.
'Kleintje?'mompelde Pocahontas toen wij al bij de bosrand waren aangekomen. Ik glimlachte, kleintje was dus Pauls bijnaam voor mij geworden, ik kon er maar beter aan wennen.
'Moeten er niet meer langs mijn huis?'vroeg ik.
'Jawel maar het leek ons niet zo'n goed idee om met ons allen jouw huis binnen te stormen dus we besloten dat ik en Jake het beste konden gaan omdat wij gisteren ook bij jou zijn gebleven,'legde Paul uit.
'Wat is dat kampvuur vanavond eigenlijk?'
'Een raadsvergadering,'zei Jacob,'Mijn vader is een van de oudste dus hij is ook aanwezig.'
'Heb je nog last gehad van je imprinting?'vroeg Paul.
'Ik heb Indiana amper gezien dus niet echt.'
'Is dat niet zwaar?'vroeg Jacob.
'Jawel, ik wou vannacht steeds gaan kijken of ze wel oké was.'
'Dat kan ik me voorstellen,'hoorde ik Sam zeggen,'Dit is me toch echt wel het dramatischte imprintingsverhaal van onze roedel.'
'Ja, kleintje heeft een neus voor problemen,'zei Paul terwijl hij op mijn schouder mepte.
Reageer (1)
ieieieie verder plzzzzzzz
1 decennium geledenI (H)LOVE(H) YOUR STORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!