Foto bij ~002 Robin

Robin

Met een big smile doe ik de deur open. En Sanne staat er ook met een grote glimlach op haar gezicht. Ik laat haar binnen en pak mijn tas zeg mijn ouders gedag. En we stappen naar buiten om naar de bushalte te lopen. We zeggen tegen elkaar dat we het niet kunnen geloven, en dat we er erg zin in hebben. Bij de bushalte aangekomen lopen we met een glimlach op ons gezicht naar Giulia die ook op de bus staat te wachten.
‘Hebben jullie er zin in?’ vraagt ze.
‘Natuurlijk’ zeg ik
‘We bevatten het nog steeds niet helemaal’ zegt Sanne.
Als de bus eraan komt, stappen we in en gaan we met zijn drieën op de achterbank zitten. We praten over wat er nou zo leuk is aan One Direction.
‘Wooo’ hoor je Sanne ineens door heel de bus. Ik schiet keihard in de lach. We rijden over een hobbelige wel en omdat we op de achterbank zitten, schieten we nogal omhoog. Bij de bushalte van RSG ’t Rijks stapt Giulia uit.
‘Veel plezier hé vandaag’
‘Dankjewel!’
Als we bij het station zijn, stappen we uit en lopen naar het spoor 3B, waar we op moeten stappen. Na een paar minuten kijk ik of de trein er al aan komt. Maar hij komt nog niet en ik draai me om naar Sanne. Ineens hoor ik een klap en geschrokken draai ik me om. Er ligt een vrouw op de grond. Ze is voorover gevallen. Snel draai ik me weer om.
‘Omg, straks is ze dood neergevallen’
Sanne kijkt om me heen naar de vrouw, terwijl ik met mijn handen voor me mond sta. Oké rustig blijven, ze zal wel flauw zijn gevallen. Na een paar minuten is ze wakker, en word ze overeind geholpen. Er ligt wat bloed op de grond, en naast haar rechter oog loopt een straaltje bloed.
‘Gadverdamme’ zegt Sanne, die helemaal niet goed tegen bloed kan.
‘Ik heb nog een flesje water in mijn tas, zal ik die geven?’
‘Kan je doen, ik heb er nog één in mijn tas. En anders koop je een nieuwe in Amsterdam’ antwoord ik.
Sanne wilt haar flesje pakken als de trein aankomt. We stappen in en zoeken een goede plek uit. Sanne gaat tegen over mij zitten. Naast mij is er nog een plek vrij. Waar niemand gaat zitten omdat het niet zo druk is. Ik besluit om maar gelijk mijn Frans te gaan leren.

Reageer (4)

  • Barnes

    ME GUSTA, ROBIN:9~

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    me like it like it <333333333333

    1 decennium geleden
  • 151013

    Leuk! (:

    1 decennium geleden
  • theguardian

    I love it.
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen