De brug
Daph'pov ;
Ik was naar buiten geglipt nadat ik Tom en Eva naar Eva haar kamer had zien gaan. Tom had me een paar dagen geleden verteld wat hij van plan was en ik was echt blij voor die twee. Vooral nu mijn zus zo gelukkig was, want als zij dat was dan was ik dat ook. Ondertussen was het hevig beginnen te regen, maar dat kon me op dit moment niet echt iets schelen. Dan kon ik eindelijk eens wenen zonder dat ieman dd me zou zien of commentaar zou geven. Ik was naar een brug toe gewandeld waar ik nu opsta. Ik zou hier vanaf springen dan zou niemand last van mij hebben, zou ik eindelijk mijn eigen ding kunnen doen..
Want Eva had nu Tom en Bill ja die had zijn Lotte. Ze zouden ook wel gelukkig zonder mij kunnen worden, daarvoor hadden ze mij echt niet nodig op dit moment. En hoeveel pijn het me ook deed om Bill en Lotte zo te zien, ik moest hem los laten. Hij heeft nu iemand anders en is gelukkig en ik moet hem helemaal vergeten. Want dat van mij en Bill dat is verleden tijd. Ik ga met mijn voeten op de rand staan en sluit mijn ogen, als ik gegil van Eva hoor. Ze is ondertussen naar boven geklommen met Tom en Bill. 'Nee daph alsjeblieft nee!' schreeuwt Eva, haar geschreeuw is wel heel erg luid. Bill kijkt net of hij iets wil zeggen, maar hij zwijgt en staat daar gewoon te staren. Ik loop naar Eva geef haar nog een dikke knuffel, Tom geef ik een wangkus. En Bill geef ik snel een knuffel en kijk dan de andere kant op. Ik ga terug op de rand staan en sluit dan voor de allerlaatste keer mijn ogen. Dan val ik een zwart gat en hoor of ik zie ik helemaal niks meer..
Reageer (1)
dies moooi Ö
1 decennium geledenen geloof me dan gil ik echt fucking hard zuh !
<3333