Bill ‘Pov;
Ik had een paar dagen geleden Daph verteld wat ik voor haar voelde, maar zij wou alleen vrienden worden. Daarom hadden we ook een beetje ruzie gemaakt, waar ik nu al lang zoveel spijt van had. Maar de tijd kan je niet terug draaien, hoe hard ik dat ook wil. Wat er gebeurd is, is gebeurd..
-flashback
Daph was naast me op bed komen zitten en ze begon zachtjes te snikken, ik legde mijn arm rond haar en begon haar stilletjes heen en weer te wiegen. ‘Daph ik moet je iets vertellen, ik ben verliefd op je aan het worden’ zei ik stilletjes. Ze antwoorde niet, maar trok haar bloes om hoog en liet me haar pols zien. Ik zag 5rode strepen op haar pols, ik wou net mijn mond opentrekken om iets te zeggen. Toen ik haar weer hoorde snikken, ze begon nog harder te wenen en haar tranen liepen over haar wangen alsof zo niet meer kon stoppen met wenen. Hoe ze hier nu zat, zo deed ze me denken toen Jasper haar had gedumpt. Zo was zo kwetsbaar, zo breekbaar. Zoals ze nu weer is, het liefst van al zou ik nu willen weg rennen, want zoals ze hier nu zit, zo moet ik ook beginnen te wenen..
‘Daph waarom ?’ zeg ik iets luider dan het bedoeld is.. ‘Ik hou van je, maar ik wil onze vriendschap niet opgeven.. ik ben niet het juiste meisje voor je’ zegt ze in een adem. Ik hoor al het laatste niet meer van wat ze zegt, terwijl ik haar kamer uitren en naar buiten loop.. ‘Bill nee’ schreeuwt Daph nog, en dan zakt ze op de grond. En begint ze harder dan ooit dan te snikken..
Als ik buiten ben loop ik het stad in, dan moeten ze mij thuis niet zo zien, want ik ben nu ook beginnen wenen. En mijn make up zit als zwarte vegen over mijn heel gezicht verspreid, ik lijk net een zombie..
Als ik thuis aankom loop ik zonder iets te zeggen naar mijn kamer en ga daar op bed liggen. Na een tijde geweend te hebben, zie ik dat ik een bericht van lotte heb. Lotte is mijn ex en de ex beste vriendin van Daph..
Vol spanning lees ik haar sms; ‘kunnen we morgen afspreken?’ x
als ik dat gelezen heb, ween ik mezelf nog een tijdje in slaap..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen