Bill Pov ;
Uiteindelijk na de hele middag shoppen met Daph, Eva, Tom en Liesa was ik nu eindelijk thuis geraakt. Normaal gezien zou ik altijd de eerste zijn als ze me vroegen om mee te gaan, maar vandaag had ik echt geen zin. Ik had al de hele dag nergens in, ik was echt futloos. Tom had me dan toch overhaalt om dan toch te gaan shoppen, omdat Daph er bij was. Ja ik was al 2maaden smoor op Daph. Ik had haar voor de eerste keer gezien toen Eva 18 werd en sindsdien kreeg ik ze niet meer uit mijn hoofd. Maar toen ik haar leerde kennen vree ze nog met Jasper. Na een half jaar had hij haar laten vallen voor zo’n blonde del. Daph was er kapot van en ze was sindsdien kei hard geworden in haar gevoelens tonen. Ik en Eva waren de enige die haar er terug boven op hebben geholpen en sindsdien is ze mijn allerbeste vriendin. We weten echt alles van elkaar, maar ik wil meer dan alleen dat vrienden zijn. En iedere keer als ik in Daph haar ogen probeer te kijken draait ze zich om of loopt ze ergens anders toe. Vandaag was het net het zelfde, maar dat kwam omdat Eva het vandaag redelijk moeilijk had. En daarom dat Daph niet veel aandacht aan me bestede, morgen maar eens naar Eva gaan en vragen aan haar wat ik kan doen.
Ik nam mijn kladschrift en begon ‘Daph <3’ te schrijven. Ondertussen zijn er ook een paar natte plekken ontstaan van mijn tranen, want eens ze beginnen. Kan ik ze niet meer tegenhouden en laat ik ze helemaal de vrije loop. Ik ga terug in bed liggen en niemand zal ooit weten dat mijn tranen iedere keer weer voor Daph zijn..
En met die gedachten val ik dan in een onrustige slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen