Shoppen
Eva’ pov :
Ik liep samen met Daph door de winkelstraten, het was kerstvakantie. En we moesten nog verschillende kerstcadeaus hebben, daarom waren we het stad in getrokken. Ik was 18 en Daph was mijn kleine zusje van 16, alhoewel ze niet meer zo klein was, bleef ze voor altijd mijn kleine zusje. Maar ze was niet alleen mijn kleine zusje, ze was ook mijn allerbeste vriendin, jep zij is de enige die echt alles van me weet.
Ondertussen was ik een juwelier binnen gestapt en was ik aan het kijken voor een ketting. ‘zus deze is iets voor u’ riep Daph terwijl ze stond te kijken naar een ketting die in de etalage lag. Ik liep er naar toe en daar lag een zilveren ketting, met een gouden ‘e’ aan. Dat was de ketting waar ik al maanden naar op zoek was, de ketting die ik al zo lang wou. ‘Ja die is echt iets voor mij’ zei ik lachend en ik liep naar de verkoper. Eventjes later liep ik met de ketting de juweliers zaak uit en daar kwamen Bill, Tom en Liesa aan. Zij waren naar een lingerie winkel geweest. Ja Tom, was mijn allerbeste vriend, ja Tom Kaulitz. Maar ik had een probleem ik was verliefd op hem geworden, in het begin lukte het me nog om die gevoelens te ontkennen, maar dat ging na een tijdje niet meer. Want Daph zag het iedere keer.
En nu was ik dus op mijn allerbeste vriend verliefd, maar Tom had sinds een 3weken met Liesa. Ze was echt een pracht van een meid, maar toch deed het iedere keer weer pijn om hun samen te zien. Want voor Tom zou ik echt alles doen, als hem ooit iets moest overkomen, zou ik van de eerste beste brug afspringen. En natuurlijk ook als Daph iets moest overkomen.
‘Eva kom je’ de zachte stem van Tom deed me uit mijn gedachten schrikken, ‘waar ge weer aan mij aan het denken ?’ zei hij lachend. Ik keek vlug naar de andere kant voor ik zou gaan blozen en dat wou ik nu echt vermijden.
Het was ondertussen al weer donker geworden en Daph en ik hadden beloofd om op tijd thuis te zijn. En al snel zat ik weer met mijn gedachten bij mijn Tom, nee niet de Tom van Liesa, mijn Tom.
‘ge zijt er echt niet bij he ?’ zei Daph lachend toen we terug thuis waren, ‘nee niet echt’ antwoorde ik stilletjes. ‘Mijn zus is verliefd en nog geen klein beetje’ zei Daph nog steeds lachend. Ik voelde me stilletjes rood worden en keek daarom naar de andere op, ‘ma zus toch, het is toch nie erg dat ge verliefd zijt, da kan iedereen overkomen’ zei ze weer terwijl ze zag dat ik naar de andere kant keek. Ze stond op en gaf me een dikke knuffel, zonder haar zou ik echt gek worden.
Er zijn nog geen reacties.