Part 48
~Melody Hope Turner
Toen ik voor de tweede keer sinds de coma wakker werd, voelde ik me al stukken beter dan eerst. De hoofdpijn was verminderd en ook de rest van mijn lichaam baadde minder in de pijn. Alice, Niall, Louis, Harry en een meisje dat ik niet kende zaten naast mijn bed. Een steek sneed door mijn hart. Zayn was er niet en ook de eerste keer was hij er niet bij geweest. "Melody", klonk Alice's zachte stem. Blijkbaar had ze mijn gekwelde uitdrukking gezien. Ze begon in het Nederlands te praten. Volgens mij dacht ze dat dat beter was tegen de hoofdpijn omdat Nederlands mijn moedertaal was en ik dan minder zou moeten nadenken. "Zayn, Chelsea en Liam zijn bij Anaïs. We weten dat zij jou dit heeft aangedaan." Geschrokken keek ik haar aan. "Dus ze gaan gewoon naar haar toe?! Ze kan levensgevaarlijk zijn! Wie weet wat hen is overkomen! Waarom sturen jullie de politie niet?!" Iedereen keek me geschrokken aan door mijn uitbarsting terwijl ze me niet eens verstonden -behalve Alice dan-. "Melody, calm down", fluisterde Harry zacht. Ik ademde diep in en uit en kalmeerde wat. Ondertussen legde Alice in het engels uit wat ik gezegd had. "She's right", mompelde Niall. "We need to call the police."
Net op dat moment kwamen Liam en Chelsea binnen lopen. Ze waren helemaal in paniek.
Het is weer kort, I know, maar ik heb hier niet veel tijd. :x
Reageer (9)
kutanaïs(duivel)
1 decennium geledensnel verder<33
Ha snel verder jij <333
1 decennium geledensnel verderxx
1 decennium geledensnel verder xx
1 decennium geleden@beyzos90 dit is een ZAYN MALIK story, dat staat ook in de titel als je kan lezen. geen HARRY story. Als je dat wilt, dan zijn er genoeg op Quizlet -___-
1 decennium geledenMaar goed, maakt niet dat het kort is,,ik vind anaïs eng