The time has come
ik keek hem aan en voor ik het wist kuste hij me! ik kon het niet geloven maar het was waar. ik raakte met hem verzeild in een innige zachte zoen. toen hij stopte en me recht in mijn ogen aan en zei: ;je stem je ogen alles is perfect! ik kon het niet geloven maar hij stelde zijn vraag nog eens. 'wil je met me meedoen of hou je het voor gezien?
I-ik... stamelde ik. Ik doe het! ik help je bij je ripper moorden!! hij keek me aan en begon te grijnzen.
2 dagen later kwam hij me ophalen voor mijn eerste moord. tegen mijn ouders zei ik dat ik naar Kim ging. we liepen door de straten van Whitechapel en Jack wees er een aan. 'ik lok haar die steeg in, geef har de druiven en hou haar vast terwijl jij haar keel doorsnijd oke?' ' ja!' zei ik. zo gezegd zo gedaan. ik liep naar de steeg en ging om het hoekje staan met het mes van Jack dat ik had gekregen. Jack leidde de hoer (srry!!) de steeg in. zoende haar en draaide haar zo dat zei me niet kon zine staan. hij raaide haar om en hield haar hoofd omhoog zodat de huid aan haar keel strak stond. ze wilde schreeuwen maar hij hield zijn hand voor haar mond. toen ik het teken hoorde trok ik mijn witte handschoentjes aan en kwam uit het duister met het mes in mijn hand.
ze gilde maar niemand hoorde het. ik keek Jack aan en hij knikte. ik liep langzaam naar haar toe en hield mijn mes in de lucht. je kon de angst in de ogen van die slet(SRRY!!) gewoon zien. ik deed mijn elleboog omlaag zette het mes op haar keel zette er druk achter en... CHING!! daar ging ze. haar nek klapte open en het bloed spoot eruit op de muren van de steeg.Jack legde haar rustig neer en wuifde naar me dat ik mijn gang mocht gaan. ik ging op mijn knieen zitten scheurde haar jurk open en daar ging het mes diep haar huid in. ik werkte zoals Jack dat zal doen. ik sneed haar open en haalde haar darmen eruit. ik deed ze in een plastic tas die ik daarna in de gracht zou gooien. toen dat was gebeurt ging ik naar haar hart toe. ik liet het mes over de aders glijden en sneed ze door. toen ik ook het spierweefsel had doorgesneden kon ik het hart er zo uit pakken. ik gaf het aan Jack die het in een metalen kistje deed. hij was van plan het naar de politie te sturen maar in plaats daarvan vroeg hij me om een nier weg te hale zodat hij die kon opsturen.
ik stond op veegde het mes af en keek Jack aan die met een doekje wat bloed van mijn gezicht veegde. hij keek me aan met een grote glimlach en knike goedkeurend naar me.
(ik had iemand vermoord. mijn eerste moord het voelde zo goed! wat zal ik verder on zal ik het kim of pap en mam vertellen of niet!?)
Reageer (3)
1 decennium geledenFuacking nice picca bby!!!!bloody hell...
1 decennium geleden
1 decennium geledenAls moordenaar moet je wel goed zijn in biologie zeg