Hèhè, eindelijk de bel! Nu snel naar huis om te eten en dan vanmiddag nog maar 2uurtjes school. De ochtend zit er in ieder geval op. Oh nee, vanmiddag Engels. Daar heb ik dus echt geen zin in. Gelukkig zit Sofie naast me, zonder mijn beste vriendin zou het nog stommer zijn! Hoi mam, Sofie kan toch wel vanmiddag komen met mijn vliegtuig? Ehm, ja dat kan wel. Leuk! Even wat anders Taylor, ik weet niet wat jij in je gedachten heb maar we hebben nog geen datum dat je gaat. Ik weet zelf ook nog niet helemaal wanneer ik ga, mam. Oké, we hebben het er nog wel een keer over. Het is ook wel handig als je vader er dan ook bij is. Ja, maar ik ga nu naar school. Doei!

Grrrrr…. TAYLOR! Kijk je een beetje uit? JA, MAM! Ik ben met de motor van mijn vliegtuig bezig, hij doet het al bijna! Oké, kom je over ongeveer een kwartiertje baar binnen? Dan gaan we eten. Is goed. Trouwens, Sofie het is al bijna kwart over 5. O,oké dan ga ik maar. Ik kom vanavond denk ik nog wel even langs om te helpen. Is goed. Doei!
Grrr..trrr.. Ja, hij doet het! YES! Oja, ik moet naar binnen om te eten. Dan kan ik daarna verder. Het wordt al erg mooi met paars en zilver. Eigenlijk moet ik nog wel een goede stoel,maar dat komt nog wel. Onder het eten maar even aan papa vragen of hij nog een goede stoel heeft die ik mag hebben, voor mijn vliegtuig.

Reageer (1)

  • emoprincess8

    je hebt verder geschreven en al weer zo'n leuk hoofdstuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen