Het beslissende woord..
Sofie en Taylor! Voor de 2e keer: niet kletsen! Sorry, juf Lara. Het is al goed meiden, maar wel je aandacht bij de les houden. Ehm, Taylor kom is hier voor het bord. Los deze sommen maar op. Daarna moet de klas zeggen of het goed of fout is. Owh.. die zijn wel moeilijk! Maar oké, goed nadenken dan lukt het wel. De eerste som is 238-40. Hoe deed je dat ook alweer? Oja, eerst 238-38, dat is 200. Nu nog 2 eraf en dat is dan 198. Nog 3, deze is gelukt dus dan lukken de andere vast ook wel. De 2e , 10x12 ehm.. Oja, eerst 10x10=100 nu 2x10 erbij. Dat is 20, dan wordt het antwoord dus 120. Gelukkig, laatste 2 zijn ook af, nu nog nakijken. Juf Lara, ik ben klaar. Nu al Taylor? Dat is snel! Die is goed, die ook de 3e ook en de 4e, wie denkt dat deze som fout is? Tim, jij dus. Ik leg het zo nog wel even aan jou uit, want ik moet zeggen dat deze som helemaal goed is. Goed gedaan Taylor! Op de lijst zet ik bij jou naam een 10, zo snel en allemaal goed, knap hoor! YES! Dank U wel, juffrouw Lara.
Taylor, kom is. Mam en pap, even rustig ik ben net wakker! Nou, hier wil je wel van wakker worden, en dat wordt je er ook van denk ik! Wat dan?! We hebben zoals we hadden belooft over jou plan gesproken gisteren avond, en besloten dat je mag. Dank jullie wel!, jullie zijn super ouders! Haha, fijn Taylor. Eerst Sofie bellen, om het goede nieuws te vertellen! Tringgg.. Tringg…! Je spreekt met Sofie. Hoi Sofie! Met Taylor. Het mag! Hè, wat? Ik mag met mijn vliegtuig naar Australië! Echt waar? Ja, echt waar, cool hè? Ja, zeker weten super vet! Dan moeten we maar snel verder met het maken en verven! Ja, dat in ieder geval. Vanmiddag na school kan ik je helpen, is dat goed? Dan kunnen we hard aan de slag. Ja, dat is goed. O, maar eerst moet ik het aan mijn moeder vragen natuurlijk. Wacht even Taylor. Ja, het mag als ik maar wel om ongeveer kwart over 5 thuis ben. Oké, tot zo op school. Ja, doei!
Reageer (1)
jou styl van schrijven bevalt me wel
1 decennium geledensnel verder ik wil weten wat ze nu gaat doen