Mijn 1e hoofdstuk staat online!:DVinden jullie dit hoofdstuk te lang, te kort of wat dan ook? Zeg het me dan,alsjeblieft:D! Dan kan ik er bij het volgende hoofdstuk bijv. wat aan doen.
Reactie's of kudo's zijn altijd heel erg welkom!

Tik, Tik, Tik. Taylor! Ja mama, wat is er? Wat ben je allemaal aan het doen? Dat hoor je toch wel, aan het timmeren. Waaraan nu weer? Mam, kom op dit is belangrijk! Belangrijk, belangrijk? Je maakt altijd wel wat, niet belangrijk dus! Jawel, want weet je mama? Ik wil altijd al naar Australië, dat weet je, en dit is mijn kans! Ik ga met een vliegtuig, en die ben ik nu aan het maken. WAT?! Ben je helemaal gek geworden? Je bent pas 11! Dat is waar mam, maar als ik ga net 12, en dat betekent dat ik dus ook beroemd wordt als ik aan kom. Leuk toch? Tja, maar eerst wil ik met je vader overleggen. Oké, maar je moet weten dat ik alsnog dit jaar ga! En dat staat vast, ik wil het al zo lang. Taylor, niet zo snel. Vanavond bespreek ik het met papa, dus morgen weet je misschien of je mag of niet. Oké, hoe laat is het eigenlijk mama? 1uur, Taylor. O, dan moet ik naar school! Oké, doei! Tot vanmiddag.

Heey, Sofie! Hoi Taylor, wat ben je laat, anders ben je altijd zo vroeg op school. Ja, ik weet het maar ik was met mijn vliegtuig bezig en toen kwam mijn moeder. En ja, ik moest natuurlijk alles uitleggen. Je vliegtuig?! Waar heb jij het over? Ja, ik ga naar Australië, met mijn eigen vliegtuig. Cool! Maar mag het wel van je ouders dan? Ik zou dat nooit mogen. Hopelijk mag het ja, mijn moeder zei dat ze het vanavond ging overleggen met mijn vader en dat ze dan het misschien morgen het antwoord kunnen vertellen. Ik duim voor je! Dankje, trouwens jij kan zo goed verven, als je wil mag je helpen. Oh, wat leuk! Welke kleuren wil je het vliegtuig hebben? Ehm, Paars met zilver denk ik. Wat leuk Taylor, onze lievelingskleuren! Ik help je, dat vind ik echt leuk! Tringg! De bel, kom we moeten naar binnen. O ja, Sofie niks tegen de anderen zeggen hoor. Oké, belooft.

Reageer (2)

  • Effloresce

    Ik wil niet ambetant doen maar je vergeet telkens je aanhalingstekens , is ambetant om te lezen als die er niet zijn

    1 decennium geleden
  • emoprincess8

    Please snel verder ik neem abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen