Foto bij 6 Dobby and food

DOBBY!


Maarre omdat ik de vorige keer geen antwoord kreeg... wie zou het leuk vinden als ik hier gewoon melige (HP) plaatjes pleur? Zet het ff in een reactie.....


Ik ben geslagen door de kudoknop...... Wie wil hem in elkaar slaan???!!!

Punjuuhh POV



Vrolijk liepen we naar binnen. In de keuken zag je niks anders dan huiselfen en de toetjes waar ze mee bezig waren. Allebei zochten we naar Dobby. "Ik zie hem niet jij wel?" Aloho probeerde naar een elf met sokken te zoeken. "Eh Aloho, Dobby is eh.... Dobby is dood weet je nog." Aloho antwoordde teleurgesteld: "Maar-maar als Dobby dood is... Dan zouden we nu in film 7 part 1 of verder zitten.... Dan zijn Draco en Harry niet meer op school." Ze had gelijk. we zijn hier voor niks naartoe gekomen. Er was nog maar een ding dat ik kon doen. Ik pakte mijn afstandsbediening en spoelde terug. Aloho keek me aan alsof ik gek geworden was. Maar het werkte! Na een paar minuten waren we ergens in film 4 of 5 beland. Ik kon het niet laten om "zo doe je dat" te zeggen. Aloho had al geen aandacht meer. Ze keek naar een bepaalde huiself. "DOBBY!!!!" schreeuwde ik. Dobby keek met met zijn grote ogen aan zoals alleen Dobby dat kon. "Willen jullie wat te te eten?" Hoe schattig het ook klonk, daarvoor waren we gekomen dus vielen we gelijk aan. Aloho nam de roerei en ik nam wat soep. Even later kwamen er een stuk of zeven huiselfen, allemaal even schattig, ons toetjes brengen. Aloho nam vastberaden de chocoladetaart en wat cupcaces. Nog voordart ik een vraag had kunnen stellen beantwoordde ze die al "de cupcakes zijn voor als we Crabbe en Goyle in de val willen lokken." Ik snapte niet waarom en dus knikte ik vaag en focuste ik me weer op het eten. Na veel twijfel had ik besloten om de appeltaart te nemen. Ik had net een hap genomen van de enorme huiself-made taart toen ineens Dobby met een schaal vol koekjes naar ons toekwam. Met een grote glimlach nam ik de schaal van hem over. Op het moment dat ik een koekje wilde eten hield Aloho me tegen "Nee, de koekjes zijn voor na de overwinning." Maar na een paar blikken gewisseld te hebben gaf ze toch toe "Okey. Maar alleen omdat ik ook zin heb in koekjes. De chocoladetaart is voor na de overwinning." Vrolijk at ik de koekjes "Maar waarom zouden we eigenlijk Crabbe en Goyle in de val willen lokken?" Aloho haale haar schouders op "nou dat is gewoon leuk.. en het is wel leuk als we Draco's stok willen afpakken.." En nadat we alle koekjes op hadden gingen we opweg om Draco's stok te stelen.

Reageer (6)

  • Gisborne

    gheghe, snelverder! <3 *O*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen