Part 46
Geniusferb zei op 27 okt 2011 - 14:38:
Stom kind. wat is er nou weer leuk aan Frankrijk grr..
snel verder..
Dat is geen lieve reactie. :c
Thnx voor de lieve reacties allemaal! zoals beloofd nog een hoofdstukje.
Xx
~Zayn Malik
Zo vlug mogelijk snelde ik Anaïs achterna de trap op, maar het was al te laat. Ze stond in de deuropening van de kamer waar Chelsea en Liam haar spullen doorzochten. Beiden keken ze geschrokken op en uit Liams mond klonk een zachte 'oh ow...'. Anaïs was woest. Ze greep Chelsea en drukte een mes tegen haar keel. Ik zag de kleur uit haar gezicht wegtrekken en de angst in Liams ogen verschijnen.
Anaïs mocht Chelsea niks doen. Ik had Melody dan wel laten gaan, ik zou Liam zijn liefde niet laten verliezen! Chelsea was een lief meisje dat altijd klaar stond voor anderen. Ze vrolijkte je altijd op. "Anaïs..." Mijn stem klonk schor en ik kuchte zacht. "Drop that knife."
"No!" Nog steeds was de woede duidelijk zichtbaar in haar gelaatstrekken. Haar neus had ze opgetrokken en haar wenkbrauwen stonden in rechte strepen, dalend naar haar reukorgaan. "What were you looking for?!" Liams stem trilde toen hij de woorden zachtjes mompelde. "Poison... Please don't hurt her..." Zijn ogen stonden smekend.
"You mean this one?" Anaïs, die doorhad dat we wisten dat zij Melody vergiftigd had, haalde met haar vrije hand een klein flesje tevoorschijn uit haar zak. Een zacht kreetje van angst afkomstig van Chelsea weerklonk door de ruimte. Anaïs hield haar nog steeds stevig vast met het mes tegen Chelsea's keel waarin haar hard bonkende halsslagader duidelijk zichtbaar was. "Let her go..." fluisterde ik tegen Anaïs.
"No! Then you call the police!" riep ze hysterisch. Ik beet op mijn lip en Liam liet zich op zijn knieën vallen. "Please! Please leave her alone... Do whatever you want with me..." Hij snikte en Anaïs keek hem raar aan. "I don't want you to do things. I want Zayn."
Hope you like it! Als ik internet -en tijd- vind in Frankrijk, kan ik misschien wel schrijven. Een fijne vakantie allemaal! En voor degenen die school hebben: veel succes! Xx
Reageer (8)
OMG:|
1 decennium geledenomg het word steeds spannender! snel verder xx
1 decennium geledenBLOODY HELL! Snel verder, of jij gaat eraan
1 decennium geledenMag ik mee naar Frankrijk? o.o
PLEASEEEEEEEEE?
OMg Tering leijer dat ze is. Ik wil haar tering hoofd breken pff....
1 decennium geledenFijne vakantie hoor!! geniet er maar van
o no nu wil ze vast seks ofso kutwijf zeg ! have fun in frankrijkkkkxx
1 decennium geleden