Nieuw paard 2
Jaja, vandaag is er nog een nieuw paard aangekomen! Stal De Passage is aan het uitbreiden omdat ze graag goede Sovaria pony's willen fokken. Daarom is Thom weer naar Brabant gereden en heeft daar nog een nieuwe Sovaria weggehaald. Hij wou nog meer mee nemen maar helaas lieten die zich niet zo snel vangen en hij had maar 1 dag de tijd. Dus heeft hij 1 nieuwe merrie meegenomen genaamd No One Needs To Know That I'm Perfect. 'Ah, daar ben je al!' roept Jildou zodra ze Thom het terrein op ziet rijden met de trailer. 'Wat voor pony's heb je meegenomen?' vraagt ze terwijl ze naar hem toe loopt. 'Nah, ik heb er maar eentje. Ik kon geen andere te pakken krijgen en ik had niet veel tijd. Maar goed, ik hoop dat je deze leuk vindt.' zegt Thom terwijl hij de laadklep naar beneden haalt. 'Ach, wat een dotje! Zet hem maar in een box.' zegt Jildou. 'Uhm ja, daar wou ik het nog met je over hebben. We hebben nu 11 boxen bezet en we hebben dus nog 1 vrij.' begint Thom. Jildou knikt. 'Maar je hebt deze nu en dan wou je er nog 3. Dat gaat toch niet lukken? We hebben geen boxen meer vrij!' zegt Thom. 'Ohja... Zouden we anders eerst niet een tijdje een paar paarden bij elkaar in een box kunnen zetten?' denkt Jildou hardop. 'Het zou kunnen... Maar de pensionpaarden moet wel hun eigen box houden, daar betalen de klanten immers voor. Maar wat nou als ik een schuurtje in 1 van de weilanden bouw? Dan kunnen er een aantal paarden gewoon dag en nacht in het land blijven staan.' stelt Thom voor.
'Ja, dat is een goed idee! Maar dat kost geld.' zegt Jildou. 'Hmm, ik heb wel een vriend die aan het verbouwen is. Misschien heeft hij wel wat planken. Ik ga hem gelijk bellen!' zegt Thom en hij loopt naar het huis om zijn vriend te bellen.
Er zijn nog geen reacties.