38.
How do you look at the girl you love and tell yourself it's time to walk away?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Ik vind Justin en One Direction beiden geweldig.
1 decennium geledenDoor die liedjes van Justin moet ik meestal huilen, doordat ze zovaak kloppen, en als ik One Direction hoor moet ik altijd lachen want ze maken mijn dag weer goed.
Ik ben nu sinds 2010 fan van One Direction, en ongeveer rond die tijd werd ik ook fan van Justin Bieber. Ik luisterde steeds meer liedjes van hem en bleef dat doen.
Ik ben dus fan geworden van hém, toen One Direction ontstond. (: En daar ben ik blij mee.(:
Super stuk, en als ze niet bij elkaar komen dan word ik bóos. (:
Ik snap goed wa je zegt over justin bieber fans die over gaan naar 1D. Maar je kan zeggen dat ze dan nooit echte beliebers zijn geweest. Maar ik was ook een belieber, alleen ik vond zijn muziek steeds minder leuk worden. Ik was ook bijna naar zijn concert gegaan, maar vond het het niet waard. Ik ben u fan van 1D, maar was alsnog ooit een echte belieber dat de mensen uit mijn klas er gek van werden. Ik kon zoveeel praten over justn tegen mijn vriendinnen. Maar dingen kunnen veranderen. Justin liet me nooit lachen, 1D wel. Dus ik vnd niet dat je stelling 100 procent klopt.
1 decennium geledenAlsnog snel verdrr met je verhaal want ik wil ee nieuw hoofdstukjeeeee
Ze moeten het gewoon opnieuw proberen.
1 decennium geledenwell, dat klinkt dubbelzinnigdit is echt zo geweldig. echt. Ik moet altijd lachen als ik zie dat jij een hoofdstuk hebt geschreven. (: & eerlijk, ik ben al sinds begin dit jaar niet echt meer grote fan van Justin. & de jongens betekenen alles voor me. & niet alleen omdat ze knap zijn, ze kunnen me gewoon altijd aan het lachen maken. & dat was bij Justin niet zo. justin vond ik leuk omdat hij zo knap was. Bij hun is het anders.Ik hou van One Direction,
1 decennium geledenmaar Justin blijft altijd mijn nummer 1..
Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar fan van Justin, heb hem live gezien, het klinkt raar maar hij zit gewoon vast in mijn hart.
Ik haat het dat als ik op twitter iets over Harry plaats, er gelijk tweets komen (niet persé naar mij maar van een meisje die ik volg) dat 'sommige mensen' overlopen naar 1D en daarom geen echt beliebers zijn.. En dat raakt me echt, want mensen weten niet hoe het zit. Het is toch niet zo dat je maar één iemand of groep leuk mag vinden?
En nu je dit filmpje plaatst, serieus. Dit is de mooiste versie die ik ooit gehoord heb, en de tranen sprongen in mijn ogen, ik moest mijn hart vastgrijpen. En dit heb ik serieus nog nooit écht gehad. Wow, dankje.
Verder wil ik zeggen dat ik je schrijfstijl echt enorm waardeer, je schrijft prachtig.
En sorry voor mijn gelul net, ik moest het gewoon even kwijt..
<33
Ik vind ze zielig, allebei nog steeds... &Ik kreeg werkelijk waar kippenvel bij dat filmpje, and still I never forget the reasons why I love that song so much;$ De stelling die je plaatste over Justin Bieberfans->1Dfans,ik ben er totaal mee eens. Bieber blijft speciaal voor mij, ik ben niet ''overgestapt'', ik heb gewoon nog een band gevonden die ik ook leuk vind(; &nuga ik jou dwingen verder te schrijven, ANDRS... eh, anders gaat er iets gebeuren^^
1 decennium geleden