Foto bij O26.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • 1Der

    nee niet inkorten!!

    je moet alleen meer schrijven:D

    je verhaal is super(H)

    1 decennium geleden
  • fluweel

    Owee als je dit verhaal inkort! Dan kom ik persoonlijk naar je toe en zal je eens zeggen waar het op staat, nl. dit is een van de beste stories! Echt waar, ik hou van dit verhaal, het is bijzonder. Het feit dat zij eigenlijk in een "andere wereld" leeft maakt het speciaal, dat maakt het leuk. Het is absoluut niet saai, je mag niet zo twijfelen aan jezelf! (ik moet niet veel zeggen, want ik twijfel ook altijd, maar dat doet er niet toe (: ) Mijn punt is, dit verhaal is pure klasse (flower)

    Don't short it up!

    xxxx <3333

    1 decennium geleden
  • muisje100

    het is geweldig daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
    wil nu wel het volgende hoofdstuk lezen:)

    1 decennium geleden
  • 1Derfulxx

    Echt een prachtig verhaal dus niet inkorten! xx

    1 decennium geleden
  • Moustaches

    Ik vond dit deel geweldig totdat ik las dat het de laatste keer zou zijn. wat doe je ons aan door ze dan zo lang uit elkaar te houden?! laat haar alsjeblieft vluchten!! Samen, dan blijven ze voor altijd bij elkaar en zijn ze gewoon gelukkig (: ik wil dat ze samen zijn! ze moeten samen zijn!
    en dit is allesbehalve saai (en andere negatieve dingen!), dit is namelijk helemaal GEWELDIG! je schrijft echt heel mooi, maar ik wil niet dat ze niet meer bij elkaar kunnen zijn!
    of zorg er alsjeblieft voor dat het alsnog een 'happy end' wordt, dan heb ik het wachten er wel voor over! want ik word zooooo bliiiijjjj van jouw verhaal (dit moet op de melodie van zo'n liedje waarvan ik de naam niet meer weet xD)
    en ik heb een hele vage reactie, maar ik wil eigenlijk alleen maar zeggen hoe prachtig dit verhaal is, en dat ik niet wil dat ze uit elkaar gaan (op welke manier dan ook, en dan niet van 'niet meer van elkaar houden' maar 'gescheiden worden en elkaar nooit meer kunnen zien')

    I LOVE YOUR STORY!
    snel verder<3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen