Foto bij 007. p.o.v. Lynn

'ik herken het dat je niet word geholpen met je huiswerk'zeg ik tegen sarah. ik kijk naar zayn die een fake glimlach opzet. sarah lacht, 'je hebt echt niets aan broers he'zegt ze. ik knik. 'maar ze zijn wel lief'zeg ik dan weer. zayn komt naar me toe gelopen en geeft me een dikke kus op mijn wang. 'jij bent ook het liefste zusje'zegt hij, er word op de deur geklopt, en even later komt louis de kamer in gelopen. 'zayn, is die kapotte auto op de parkeerplaats van jou?'zegt hij, zijn lacht. ik zie hoe mijn moeder grote ogen krijgt. 'zayn, wat heb je met je auto gedaan'roept ze boos. 'ehmm, tjaa. ik was aan het racen en toen reed die tegen de lantaarn paal voor de flat'zegt zayn terwijl hij een nep lachje op probeert te zetten maar het lukt niet. opeens schieten naill harry sarah en ik in de lach. mijn moeder word steeds roder en bozer. 'ZAYN, jij krijgt geen auto meer van mij, dit word je laatste'roept ze boos. zayn lacht. elke keer als zayn een auto sloopt krijgt hij een nieuwe. hij is er gewoon goed in geworden. zayn heeft er zelf ook geen geld voor dat stopt die in zijn kleren en haar producten. om er perfect uit te zien. anders had die niet zoveel vriendinnetjes gehad beweert hij zelf. one direction werd toch gezien als knap, en dat waren ze ook wel. maar in mijn ogen zijn het gewoon goede vrienden en zie ik ze niet als beroemde popsterren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen