Foto bij x03

Toen Ralf klaar was met zingen, kreeg hij een groot applaus. Glimlachend maakte hij een buiging. Hij zweette een beetje en veegde langs zijn voorhoofd. Glimlachend liep hij af en hij sprong van het trappetje af. Hij liep even backstage en Rick kwam, met zijn gebroken arm, op hem af rennen.
"Ralfieeee", riep hij iets te blij en Ralf schrok er zelf ook een beetje van.
"Hoi Rick", zei hij, terwijl hij half plat werd gedrukt. Roel kwam er ook bij staan en haalde hun uit elkaar. Ralf grijnsde en klopte zijn shirt even af.
"En daarom is hij mijn bodyguard", zei Ralf lachend en keek breed glimlachend naar Roel, die toen Ralf om zijn nek vast pakte en wreef lachend door Ralfs haar.
"Roel, kap-pe-hun", zei Ralf en hij probeerde zijn grote broer Roel van hem af te duwen, wat na een tijdje wel lukte.
"En bedankt", zei Ralf een beetje mokkend en hij deed zijn haar goed, "Ik ga me even omkleden en daarna nog even de zaal in"
Roel en Rick knikten.
"Wij gaan ook nog even", zeiden ze en Ralf rolde met zijn ogen.

In de zaal stonden Pim en Quinty nog aan hetzelfde tafeltje. Quinty had haar lange blonden krullen in een staart gedaan, want ze had het bloedheet. Pim had haar jas al uit gedaan en keek een beetje door de zaal. Ze had het net echt naar haar zin, want ze vond dat Ralf echt heel goed kon zingen, maar ook dansen. Hij had 5 liedjes gezongen, maar het mooiste liedje vond ze wel 'Don't say goodbye', maar de andere liedjes vond ze ook geweldig.
"Wil je ook nog wat te drinken?", vroeg Quinty toen opeens schreeuwend aan haar, "Ik haal een glas bier, wil jij nog een fanta?"
Pim schrok even en knikte toen. "Doe nog maar een fanta, ja", zei Pim en ze keek hoe Quinty met haar grote blonde staart weg liep.
Pim ging verveeld op het tafeltje hangen en keek even rond. Het was echt een stuk minder gezellig dan vorig jaar, misschien omdat zo'n vriendengroep waar zij en Quinty vaker mee omgingen, dat die naar Amerika zijn.
Pim wachtte even op Quinty, die Pim vanaf haar plaats een beetje zag stuntelen met het glas bier en de fanta. Pim grinnikte even en liep er snel heen.
"Laat mij de fanta maar dragen, hoor", zei Pim lachend en pakte snel de fanta van Quinty aan.
"Dank je, anders lag dadelijk alles op de grond", zei Quinty ook lachend en samen liepen ze naar hun tafeltje terug.
Quinty nam, toen ze bij het tafeltje stond, meteen een grote slok van haar bier. Pim trok een vies gezicht, ze was nog 15 en mocht dus nog geen alcohol drinken, maar Pim wou ook geen alcohol, ze walgde ervan. Zelf nam ze een slok van haar fanta en staarde naar haar glas, totdat Quinty weer iets ging zeggen en Quinty wees richting de bewaakte backstage ingang, waar 3 jongens uit kwamen lopen.
"Is dat die Ralf niet en zijn 2 broers?", vroeg Quinty nieuwsgierig en Pim keek snel om.
"Volgens mij wel", zei Pim zachtjes en ze keek hoe Ralf richting haar en Quinty heen kwam lopen, en hoe zijn 2 broers snel richting de bar renden, wat er redelijk komisch uitzag.

Reageer (1)

  • HNLLZ1D

    Superleuk!!!!
    Hoe kan ik zo'n story nou niet lezen? :P
    Heb meteen abo!
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen