006 p.o.v. Sarah
Ik zit thuis aan de keuken tafel met mijn wiskunde voor me. Ik wacht op Harry, hij zou me komen helpen. Blijkbaar niet dus, want hij is nogsteeds bij Zayn. Ik tik met mijn pen op de tafel en kijk naar de klok. Even later pak ik mijn iPhone uit mijn zak. Ik toets het nummer van Zayn in. 'Met Lynn Malik' hoor ik 4 seconden later. 'Ow heej, met Sarah. Is Harry er misschien ook?' ik hoor dat er gepraat word. Dan krijg ik Harry aan de telefoon. 'Miss Harry here' zegt hij op een grappige toon.'Eey lul! Je zou me helpen met wiskunde!'zeg ik. Ik hoor hem zuchten. 'Kut vergeten. Kom anders ff naar Zayn toe. Lynn is er ook.'. Ik zucht ook. 'Oke, ik kom er zo aan.' Ik hang op en loop naar de woonkamer toe. 'Mam, ik ga even naar Zayn toe. Daar is Harry, is dat goed?'. Mama glimlacht lief naar me. 'Is goed lieverd.' zegt ze en concentreerd zich dan weer op de televisie. Ik loop naar buiten en pak mijn fiets. Vijf minuten later ben ik bij het huis van Zayn. Ik zet mijn fiets tegen het muurtje aan en loop naar de deur toe. Ik ben aan. Ik hoop wat gerommel. Dan doet Zayn open. 'SARAH' zegt hij blij en geeft me een knuffel. Ik hoor een stoel omvallen en zie Liam op me afrennen. 'OMG Sarahh!'. Ik lach, 'hebben jullie me gemist ofzo?' vraag ik terwijl ik mijn jas ophang. Ik loop de kamer binnen en ga op een stoel tussen Zayn en Liam inzitten. Ik glimlach even naar Lynn en meng me dan in het gesprek.
Er zijn nog geen reacties.