Part 45
it's me that owns your heart, Harry fucking Styles
Iedereen met goede smaak zal van deze story van een superlieve meid houden. <3
~Melody Hope Turner
Zachte piepen vulden mijn oren toen ik zwak mijn ogen opende. Het felle licht overmande me en snel kneep ik ze weer dicht. "She's awake!" zei iemand en meteen klonken voetstappen richting het bed waar ik in lag. Een bed? Waarom lag ik in een bed? Voorzichtig opende ik mijn ogen weer. Geschrokken keek ik in Nialls felblauwe ogen die recht boven me verschenen. "Melody! You're awake!" riep hij enthousiast. Hij maakte aanstalten me te knuffelen, maar scheen zich op het laatste moment te bedenken. Misschien was dat ook het beste, want mijn lichaam deed overal pijn. Wat was er gebeurd? Ik keek rond. Alles in de kamer was wit. Saaie witte muren, witte lakens op het al even witte bed. Daarnaast een wit infuus met een baxter aan. Ik lag dus in het ziekenhuis.
"Can you remember something?" Alice keek me bezorgd en nieuwsgierig aan. Ik sloot mijn ogen weer en probeerde na te denken. Mijn hoofd bonsde en ik fronste door de pijnsteken die mijn verleden probeerden te verbergen. Hevige koppijn die het onmogelijk maakte herinneringen op te halen. "Take it easy", mompelde de zachte, warme stem die de dokter toebehoorde. Hij stond naast mijn bed en glimlachte bemoedigend. "We have time." Vanuit mijn ooghoeken zag ik Louis overdreven pruilen en een zachte grinnik verliet mijn mond. De dokter keek vragend om naar Louis die snel met een pokerface de lampen in de kamer bestudeerde. Hij haalde zijn schouders op en richtte zich toen weer tot mij. "Melody, you now need to rest, later we can think about what's happened." Ik knikte licht, maar stopte meteen toen een nieuwe pijnscheut door mijn hoofd schoot. Ik sloot mijn ogen en probeerde te slapen. Een prachtige driestemmige versie van 'the way you look tonight' vervulde mijn oren en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Harry, Louis en Niall zongen zacht verder tot ik in een diepe slaap verkeerde.
Nu weten jullie nog niet hoe het bij Chelsea, Liam en Zayn afloopt. Volgende week heb ik vakantie, dus zou je denken: veel tijd om te schrijven, maar dit gaat jammer genoeg niet, want ik ga naar Frankrijk. Maar als jullie nu heel veel lieve reactietjes plaatsen, komt er vanavond of morgen nog een vervolg.
Reageer (8)
Super snel verder jij.
1 decennium geledenen VEEL PLEZIER OP VAKANTIEE (:
x
Lieve sgat, als je nu niet verdergaat vermoord ik de kudo knop!!(. Je zou denken: zo'n lief meisje doet dat niet. Oja echt wel!! Kuzieez(K)
1 decennium geledenoh god, ik verschoot door dat inleidingetje
1 decennium geledenje bent een schat en dit deeltje is weer geweldig geschreven !
Ga maar snel verder + geniet van je vakantei <3