~*~Angel's Melody ~*~ 11
Deel 11
Terugblik:
Ik loop de keuken uit en ga naar me kamer. Voordat ik ga douchen maak ik me vleugels schoon, Was namelijk bloed tussen gekomen .
School =
Te leuk voor worden - ik:NERD
Zo saai wil niet naar school, Heb allergie voor leraren
Luchia
Ik wil net onder de douche stappen als ik opeens geschreeuw hoor. Ik ga gewoon onder de douche staan en was me haren me gewoon snel. Ik doe een snel een handdoek om en loop naar de trap toe. Daar staat Luchia. Pink Pearl voice roept ze en transfoordingest. Ze begint te zingen. Ik ren naar me kamer toe en kleed me snel aan. Ik ga weer bij de trap staan. Love Shower Pich, How about a encore zegt ze met een knipoog. Ik krijg jou nog gilt een meisje met groen haar. Onee-Chan gil ik en glij van de leuning af. Luchia draait geschrokken om. Heb je alles gehoort vraagt ze en verandert terug. Ja je kan mooi zingen zeg ik en geef haar een knuffel. Kaito lijkt me wel een type die daarvan houd fluister ik in haar oor. Dan gaan we maar een film kijken. Ik zet War of the Worlds op. Op zo'n momend dat iemand word gepakt door die alien begint Luchia als een gek t egillen. Ik begin keihard t lachen. Is niet grapig mompelt ze en word rood. Rustig nou maar sus ik. Ik lachte jou nie uit maar die man. *Als je de film nog niet gezien moet je hem kijken *. Ik ga maar eens naar bed toe zeg ik en loop gapend de trap op. Truste roept Luchia me nog na. Hanon komt op me afgerent. Is.. is het waar dat... Ik ga slapen maak ik haar zin af. Ja maar mompelt ze nog even. Ben moe, Truste zeg ik en maak een zwaai gebaar. Ja truste. Als ik in bed lig van ik meteen in slaap. T was ook een druke dag hea.
Andere uitkomst Yuri dat meisje..
Bij proloog had ik een foutje gemaakt. T vriendje van Konan is niet Yuri maar Yuki .
Yuri
Yuri-
T meisje da voor Gaito werkt.
Later in het verhaal word ze verlieft op Hippo en dan nie meer op Gaito .
Nou moet gaan krijg anders weer gezeur ..
Reageer (1)
omg
1 decennium geleden