Eindelijk 10 yeey xD

Terugblik:
Luchia pov.
Ik schut heftig met me hoofd. Zeg Onee-Chan last van luizen vraag Misuri en gaat op bed liggen. Nee zeg ik en loop de kamer maar uit voordat ik meer comentaar krijg.

Jason =D
Misuri pov.
T leek wel alsof Luchia Chagie was. Nee toch dat is ze nooit. Nou Meena we moeten nu naar Nicola-Chan toe gaan om te vragen of je hier mag blijven. Tuurlijk zegt ze. Ze doet haar tas af en er komt een rookwolk. Ik doe de ramen en de balkondeur open. Als de rook weg is zie ik wel 5 koffers staan en 3 tassen. Ging je hierheen verhuizen ofsoo vraag ik met mijn mond open. Tuurlijk niet zegt ze lachend. Dus toen gingen we naar Nicola toe. Gellukig mocht Meena blijven toen ik vertelde wat wij zijn. En nu is ze bezig met haar spullen in haar kamer neertezetten. Ik ben bijna klaar met mijn eerste koffer en ben nu bezig met de tweede/laatste koffer. Als ik me knuffel op bed heb gezet maak ik een beweging met mijn handen Shizune komt te voorschijn. Heb je honger. Krrr zegt haar maagje. Ik begin te lachen en neem haar mee naar de keuken. Ik zet haar neer op een schoteltje. Ik pak wat sla en wortels uit de koelkast. Wat ben je aan het doen vraagt een bekende stem. Shizune heeft honger mompel ik omdat ik bijna in mijn vinger sneed. Wie is dat. Me konijn zeg ik en draai me om. Daar staat een verdrietige Luchia. Heb je even, Wil met je praten. Waar over vraag ik en maak de sla schoon. Over Meena. Ze is aardig he zeg ik. Ja dat wel ja. Wacht heel even ben bijna klaar zeg ik. Ik zet het schoteltje wwar Shizune opzit op tafel en doe de Wortel en de sla erbij. Shizune begint als een gek te eten. Wat schattig zegt Luchia en aait Shizune's hoofdje. Zeker, Maar wat is er dan met Meena. Ik dacht dat ze wel het zusje van KAito had kunnen zijn... Maar je dacht zeker ook als vriendinnetje hea maak ik haar zin af. Ja maar.. Dat zie ik aan je gezicht maak ik weer haar zin af. Maar nog 1 ding, Heb je Ryo gezoent. Nee ik viel alleen op hem meer niet. Shizune gooit wat slablaadjes omhoog. We lachen even. En trouwens Meena is al op iemand zeg ik geheimzinnig. Wie dan ?. Das een geheim zeg ik en leg het schoteltje weg. Shizune springt op mijn hoofd. Ik gaap en rek me even uit. Ik ga douchen mompel ik tegen haar. Maar wil je het me please zeggen wie ze leuk vind ?. Oke vooruit dan Jason. Ik loop de keuken uit en ga naar me kamer. Voordat ik ga douchen maak ik me vleugels schoon, Was namelijk bloed tussen gekomen =D.

Reageer (1)

  • xMariss

    xD ik ga snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen