~*~Angel's Melody ~*~ 6
Deel 6 Nog 4 dna 10
XoXoXoXoXoXoXoXoXoXoXoXoXoXo Space Cake
Lovea iedereen die me quiz maakt ...
Don't know
Dunno ?
Luchia x Kaito = Cutee
Luchia x Kaito ?
Misuri pov.
Ik zie het strand al van verre. De geur van de zee komt ons tegemoet. En het geluid van de zee horen we ook al. Dan zie ik iemand die aan het surfen is. Luchia gilt Hanon opeens. Hanon wacht op mij. Ik ren haar achterna. Hijgend sta ik naast hun. Waarom wachte je nie op mij Hanon. Gomensasai was nie me bedoeling. Luchia staat ons dom aan te staren. Luchia wie zijn je vrienden horen we opeens.Hanon en me zusje Misuri. De jongen lacht even. Wie ben jij vraag ik ongeintereseert. Kaito zeggen Luchia en hij tegelijk. Hmmmz zeg ik even en loop naar de stoep toe. Jullie lijken niet op elkaar hoor ik hem nog zeggen. Ja en jij lijkt niet op een walvis mompel ik hard genoeg en skate naar het hotel toe. Misuri hoor ik mensen nog roepen. Ik negeer het volkomen en ga gewoon verder. Ik doe even me ogen dicht en viel de wind door me haren gaan. Miisurrii hoor ik. Ik doe snel me ogen open maar het is al te laat. Ik pleur bovenop iemand. Heeii leuk je weer te zien. Ik kijk naar beneden en zie Ryo. Dan merk ik dat ik languit op hem lig. Misuri hoor ik weer. Hanon en Luchia komen aangerent en zien me dan bovenop Ryo liggen. Gomensasai zeg ik en ga van hem af. T geeft niet. Ik help hem overeind. Misuri, Volgende x moet je je ogen open houden. Ik voel me rood worden en skate snel verder. Misuri wacht nou op ons. Als ik aangekomen ben zie ik dat Nicola half ligt te slapen op de balie.
Dunno ?
Whuhahaha Alala is bang voor je ...
Zie ondere uitkomst
Reageer (2)
zo coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolxD
1 decennium geledenomg
1 decennium geledenhahaxD