~*~Angel's Melody ~*~ 5
Yeey 5 nog 5 en ik heb 10..
Wou me wiskunde gaat vooruit
Don't cry you can choose
Skatebaan + Meet Ryo ?
Or I have come 2 kill you
Skatebaan + Meet Ryo ?
Eindelijk zijn we bij Skatebaan aangekomen. Wij kijken om ons heen en zien alleen maar 4 jongens skate. Laat eens zien wat je kan roept een jongen met bruin haar. Hij zit op de Have Pipe. Da neem ik aan als een uitdaging roep ik terug. Misuri je maakt wel snel vrienden . Ik lach naar Hanon en loop naar de Have Pipe. Als ik klaar ben zie ik alle jongens met hun mond open naar me kijken. Hanon[/bleu] rent naar me toe. JE bent echt goed. Dank je. Lachend kijk ik die ene jongen aan. Hij gaat op zijn skateboard staan en komt naar ons toe. Sorry heb je onderschat zegt hij en wrijft over zijn achterhoofd. Je dacht zeker dat meisjes niet kunnen skaten hea ik kijk hem fel aan. Eerst wel ja maar nu nie meer. Dna steekt hij zijn hand uit, Ben Ryo. Ik schut zijn hand, Misuri en dit is Hanon. Ryo kom je we gaan die 360 nog een keer proberen. Sorry moet gaan zegt hij en gaat weer weg. Charmant hoor zeg ik en steek me neus omhoog. Dan zie ik Miku hoog boven vliegen. Miku, fluister ik. Wat zie je vraagt Hanon en kijkt ook naar boven. Niks hoor, Zullen we naar Luchia gaan. Hanon knikt even en samen lopen we naar het strand toe. Kan je mij ook leren Skaten vraagt Hanon en kijkt naar de grond. Tuurlijk.
Ryo pov.
Ik kijk nog even naar Misuri die langzaam met haar vriendin wegloopt. Ze is echt goed hea zegt 1 van me vrienden. Ja dat is ze zeker mompel ik.
I have come 2 kill you
She has come 2 kill you.
Mwuahaha
Reageer (1)
hahaha jah meisjes kunnen wel skate
1 decennium geledenik ga snel door naar de volgende