Deel 2..
Nog steeds Misuri pov..
XoXo Space Cake

Choose

Misuri + Onee-Chan van Misuri
GAITOOOO =3

Wat vind jij van Gaito

UGLY == U G L Y You e got no elleby
SMEXCIIII =3 -ik: das waar =3

Meet the Mermaids + Misuri's Onee-Chan
Roze Luchia - Blauwe Hanon - Groene Lina - Paarse Karen - DonkerBlauw Noellë - Geel Coco - Orange Sara...

Misuri pov.
De deur word opengedaan, Terwijl ik er nog tegen aan leunde. Au zeg ik en wrijf over me kont. Gomensasai *is Sorry* zegt een meisje die me helpt opstaan. Ze kijkt me vriendelijk aan. Geeft niet ik moet weten dat ik niet tegen deuren moet leunen. Dan komen er nog 2 meisjes aangelopen. Ze helpen me met mijn koffers naar binnen brengen. Had je gereseveert vraagt een vrouw achter een balie. Ze heeft paars haar dat best wel hip zit. Weet ik niet zeg ik en wrijf over me achterhoofd. Oke zucht ze en geeft een formulier. Ik vul het snel in en geef het terug. Haar mond staat open als ze de eerste regel leest. Na..na..mi zegt ze met haar mond open. Wat is er vraagt het zelfde meisje dat me omhoog hielp. Ze kijken me beide aan, Waardoor ik in de lach schiet. Ze kijken me raar aan. Wat is er ik kan er niet tegen als mensen me aanstaren zucht ik. Dit hier is Nanami Luchia. En ik ben Nanami Misuri zeg ik lolig. Onee-Chan *Is zus/je* vraagt ze. Luchia als dit je Onee-Chan is kan ze hier blijven en ons hier helpen. Helpen met wat vraag ik en trek me wenkbrauw op. In het Hotel en Restaurant zegt Luchia vrolijk.


Gaito wants you...
Opeens word ik bij de deur weggehaald. Ik sta in de armen van...GAITO-SAMA. Hij streelt me wang. Misuri lang niet gezien. Dat klopt zeg ik samen huppelen we de nacht in xD..

Echte uitkomst is de andere xD
Maar Gaito is wel Smexcii

Reageer (1)

  • xMariss

    ^^ verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen