Deel 1 = Verhaaltju :P

Haat aan school :P

Verhaaltjuuu
Slapennnn

Schijt aan die vragen xD

...... Vind ze wel leuk
Hinderlijk ze zu

Let's go to TOKYO xD
Miku maar dan met grijze vleugels en pakje...
Misuri pov.
Zoals elke dag zat ik in de hangmat. Als me vleugels pijn beginnen te doen draai ik me om. Misuri-Chan zegt plotseling iemand. Wat is er vraag ik terwijl ik ga zitten. Er gebeuren rare dingen onder ons. Zoals wat dan, Ik probeer in de shaduw te kijken wie het is. De gene stapt naar voren. Dan zie ik wie het is...MIKU. Onder ons vechten Ahummm zingen de Mermaids, Wij doen nu niks omdat de Dark Lord*King is overdreve* plannetjes maakt. Ik ga staan en kijk Miku aan, Je heb aan de ene kant gelijk we moeten erachter zien te komen wat hij van plan is. Ik wil naar binnen lopen maar Miku houdt me tegen. Princess...van de air Godness moet je naar de 'mensenwereld'. Ik kijk Miku verwart aan, Naar de 'mensenwereld' dat wil ik helemaal nie. Hij laat me verder uitpraten. Princess uw oudere zus is daar. Ben enigsking vergeten soms zeg ik en loop langs hem naar binnen. Princess uw eten zegt een bediende en legt het eten op me bureau. Raisha heb ik een oudere zus ?. Raisha kijkt me raar aan. Niet dat ik weet Princess. Noem me maar Misuri zeg ik glimlachend. Die dag legt Miku alles uit en moet ik dus naar Tokyo. Later op die avond ben ik bezig met me spullen pakken. Als ik klaar ben geef ik Raisha en de andere bediendes een knuffel. Miku... zucht ik, Ik zal je missen. Miku lacht naar me en geeft me een kus op me wang. Ik begin te blozen en Miku ook. Vaarwel Princess zegt hij alsof ik dood ga xD... Tis nog altijd Misuri voor jou. Ik klap me vleugels uit en vlieg naar beneden. Onderweg kijk ik nog omhoog en zie vaag dat er een traan over de wang van Miku loopt. Ik zwaai nog even en ga daarna verder op zoek naar me zus. Na een tijdje vliegen kom ik bij een hotel aan. Pearl Paire *Ben vergeten hoe je het schreef :P*. Ik klop aan en wacht op antwoord.


Nope sorry xD
Hij kijkt zo van Don't care :P xD...
Nope niks helaas lees andere uitleg voor verhaal

Reageer (3)

  • Morgenster

    lijkt me super en de eerste 2 zijn awsomexD

    1 decennium geleden
  • oOTomLoveroO

    ik ga volgende keer volgende lezen ^^,
    maar hij lijkt me zppr leuk :P
    en de eerste 2 zijjn zpppr (K)(H)

    xxxjehs (K)

    1 decennium geleden
  • xMariss

    ik ga gauw verder lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen