Juaaa deel 10...

Vorige x:.
En allemaal van die frumel dingen . En aan het einde geven we elkaar een knuffel en lopen*Huppel* vrolijk nae huis.

Stirfy please don't go without me...
Mam ben er weer gil ik. Mijn moeder komt verdrietig naar beneden. Mam wat is er vraag ik. Stirfy gaat morgen p[ tournee. Voor hoe lang dan?. 4 Maanden. Er lopen tranen ovr mijn wangen. Nu al hijs pas een maand terug. En het ergste is, Hij gaat naar Japan op zoek naar jullie vader. Zonder mij boos sta ik op. Ik ren naar Stirfy's kamer. Stirf we moeten pratne. Ik veeg mijn tranen weg. Wat is er. Jij gaat zonder mij op zoek naar onze vvader. Juaa sorry en anders moet je mee op tour. Ik kijk hem vreemd aan. Ik en mee op tour zeg ik bespottelijk. Jua je weet dat ik zonder jou niet op zoek kan gaan naar pap. Ik kijk naar de grond. Miss heb je gelijk. Dus je gaat mij. Hij kijkt me aan met puppyogen. Tuurlijk. Hell Yeah roept hij vrolijk. Op 1 voorwaarde. Wat dan ik doe alles. Ik ga alleen mee als Samantha mee mag. Hij kijkt me vreemd aan. Wat denk jij nou weer. Dat het mag. Tuurlijk en ga haar nu bellen. Hij duwt me naar mijn kamer. Danke Danke Stirf ik knuffel hem nog even. En wel snel inpakken we gaan morgen weg. Juaa gil ik nog. Maar dan gaat er een schok door me heen. En mam dan fluister ik...

Reageer (1)

  • debi

    snel verder
    xxx debby

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen