Foto bij Chapter Fifty-Four,

Ooh, wie is toch haar paps xd
Btw het linker groene/donkere huis is haar moeders huis. :)

Elise's pov

'Wat doe jij hier?' vraag ik in shock als ik hem in mijn moeders woonkamer zie. 'Elise, ga naar de keuken.' ik negeer mijn moeder. 'Nou?' vraag ik. Hij staat op. 'Ik wilde net weggaan.' Hij probeert weg te lopen maar ik hou hem tegen. 'Nee, jij gaat nergens heen. Ik vroeg je wat.' Hij zucht ongemakkelijk en gaat weer zitten. 'Vertel maar.' zeg ik droog. 'Elise, ga naar de keuken en wacht daar op mij.' zegt mijn moeder nog een keer. Ik negeer haar. 'Elise!' roept ze. 'Hou je mond, blondje!'(niet lullig bedoeld! Ik ben zelf blond van binnen, geloof me!) roept hij. 'Nee! En niet zo brutaal jij!' roept mijn moeder naar mij. 'Hij heeft wel gelijk, wat heb je met je haar gedan? Eerst was het zwart toen bruin en nu blond? Wat is er straks? Blauw?' Ze kijkt me beledigt aan en pakt mijn arm vast. Ze sleurt me mee naar de keuken. 'Laat los!' schreeuw ik. Ze laat los en kijkt me met een betraand gezicht aan. 'Johan heeft me gedumpt.' 'Kan me niet schelen, maar wat doet HIJ hier?' ik kijk naar hem in de woonkamer. 'Wacht gewoon even hier. Ik vertel je alles.' 'Wat? Ga je nog meer leugens vertellen? Over mijn echte vader?' Ze negeert me en loopt naar de woonkamer. 'Het spijt me daarvoor.' 'Geeft niet.' zegt hij. 'Ik ga wel weg.' Mijn moeder knikt. 'Nee!' roep ik vanuit de keuken. Hij loopt naar de gang en ik hoor de voordeur opengaan. Ik ren achter hem aan de deur uit. 'Wacht!' roep ik. Hij wacht niet. 'PAP! WACHT!'

Reageer (2)

  • MirTomlinson

    ja ik haat jou oook.

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    I know who it is...
    Ik haat jou omdat je nu in disneyland loopt!
    ddat je het even weet

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen