002 p.o.v. Sarah
Dit ben ik dan Sarah Styles. Gaat er al een belletje rinkelen? Ja? Ik ben namelijk het zusje van Harry, die van one direction. Ik heb geen celebrity leven zoals mijn bro en zijn vrienden. Ik ben gewoon een doodnormaal meisje. Als ik naar de stad ga, word ik niet achterna gezeten door een groepje tiener meisjes. Niet dat ik dat wil hoor. Mijn leven is wel prima zo. Naja natuurlijk zou ik wel graag beroemd willen worden. Dat wil iedereen wel denk ik. Nou heb ik genoeg gezeurd, ik ga eens iets over mezelf vertellen. Ik ben Sarah en ben 14 jaar. Ik zit op hockey. Verder vind ik het nog heel leuk om Harry voor schut te zetten bij zijn vrienden. Als ik ouder ben, zou ik heel graag model willen worden. Het lijkt me zo leuk om van die fotoshoots te hebben en van die catwalk shows. Ik denk dat ieder meisje daar wel van droomt, toch? Dan krijg je ook van die mooie kleren en schoenen aan, en word je haar en make-up helemaal gedaan. Elke dag hoop ik dat Harry thuis komt en dan iets voor me geregeld heeft. Maarja, dat gaat hem niet worden, Harry denkt altijd alleen maar aan zichzelf en aan one direction. Dus zijn vrienden. Die zijn trouwens ook wel aardig hoor. Liam neem altijd een paar van zn beroemde zelf gebakken koekjes uit de winkel mee. Dat zijn dus gewoon dora koeken. Ze zijn dus wel oke. Tenminste beter dan de jongens bij mij op school.
Er zijn nog geen reacties.