Deel 6 nog 4 ...



Vorige x

Stirf is niet grappig nu heb ik een bloedneus zeg ik en pak snel een zakdoekje.

Marissa =D + Maar dan met Paarse en Roze plukken...
Ik ga ondersteboven op de bank liggen. Stirfy begint te lachen. Hij neemt een slok. Ik ga rare bekken trekken waardoor het drinken uit zijn neus vliegt. Whuahahaha lach ik. Hij kijkt me raar aan en er vallen nog wat druppels uit zijn neus. Ik geef hem een schoon zakdoekje. Hij snuit zijn neus. Ben thuis galmt het door het huis heen. Wij ook zeg ik en probeer overeind te komen. Als het me niet lukt blijf ik liggen. Als onze moeder binnen komt moet ze lachen. Ik lig nog ondersteboven en bij Stirf vliegen er nog druppels cola uit zijn neus. Iemand zin in een cakje vraagt ze. Dat had ze niet moeten zeggen. Ik vliegn overeind en kijk haar met puppyogen aan. Hier, ze geeft me een cakeje. Ik neem een grote hap. Stirf begint keihard te niezen. Ik pak me telefoon en zoek het nummer van Marissa. Heeii Maris zin om wat aftespreken ik verveel me. Tuurlijk. We spreken af waar en ik hang op. Doei mam ik geef haar een kus op haa wang en ga weg. Ik loop naar de fontein toe en zie Maris al staan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen