Chapter Fifty-One,
Het meest domme gesprek met 1Dforlife over dat praten raar is hahahahaha
Noo ik heb de hik!
Btw een korte omdat ik inspiloos ben xd
Elise's pov
Ik loop naar de balie van Hellen. 'Eh, waar moet ik dit doen?' ik laat mijn kleren zien. Hellen komt naar me toe. 'Geef maar. Over een uur is het weer droog.' 'Oke, bedankt.' zeg ik en kijk wat rond. 'Elise!' hoor ik iemand roepen. 'Hey.' zeg ik als ik Lisanne en Liam aan zie lopen. 'Waar was je opeens? We hebben je overal gezocht en... WAT HEB JE AAN?' vraagt ze geschrokken. 'Sorry, ik kon het gewoon even niet meer aan en dit zijn dokters/zusters kleren. Niets speciaals.' Ze zucht. 'We hebben geprobeerd met Harry te praten, maar hij wilde niet luisteren.' Ik zucht. 'Dat is logisch, hij is net zo eigenwijs als ik.' Liam houdt zijn lach in. 'By the way,' begin ik. 'ik was net in de kleedkamer en mensen denken dat Shepherd mijn vader is.' 'Dokter Shepherd? Die van Harry?' ik knik. 'Maar ik dacht dat Johan...' ze maakte haar zin niet af. 'Dat dacht ik ook.' zeg ik. 'Heb ik iets gemist.' zegt Liam vol verbazing. Ik schud mijn hoofd. 'Ik denk dat ik mijn moeder maar eens ga opzoeken.' 'Ik ga mee.' biedt Lisanne aan. 'Nee.' zeg ik vastbesloten. 'Dit moet ik alleen doen.' Ik loop naar een stoel en ga zitten. Lisanne komt naast me zitten. 'Weet je het zeker?' 'Jup. Met Harry komt het toch niet meer goed.'
Reageer (2)
kom op,
1 decennium geledenik heb de hele nacht al die 51 hoofdstukken gelezen om te horen dat het niet meer goed komt tussen Harry en Elise,
wat ik stiekem wel denk,
en inspiloos klinkt als iets wat je op je boterham doet ,
snel verder, je verhaal is awesome
Je mag de moed niet opgeven! Anders ga ik hem stelen, als je bij je mama bent! Dus pas maar op!
1 decennium geleden