Deel 7..

Terugblik
Meadow pov.
Waar is die taart xD. Hé watte.

Auch my nose hurts
Ik vroeg waar de taart was zeg ik. Taart Stirfy kijkt me aan alsof hij een kilo wiet heeft gerookt. Je belde me en zei da ik thuis moest komen omdat we taart hadden. Heb ik dat echt gezegt. Ja mompel ik. Ik loop naar boven langs de jongens. Heeii zeg ik lach even en loop door. Als ik in me kamer ben ga ik me omkleden. Ik vervang het jurkje door een zwarte skinny jeans en een rood topje onder een zwart t-shirt. Ik verveel me dus ga ik Stirfy irriteren. Ik loop naar zijn kamer toe en leg me oor op de deur. Wat ben je aan het doen vraagt een jongen met blond haar aan me. Wou Stirfy irriteren zeg ik. Dies beneden zegt hij. Ben Meadow zeg ik en loop langs hem. Shin mompeld hij me nog na. Ik glij via de leuning naar beneden bovenop iemand die toevallig aankwam lopen. Sorry mompel ik en sta op. Geeft niet zegt die gene. Ik help hem opstaan. Ik ben Yu zegt hij. Meadow zeg ik hyper. Ik ren snel naar de keuken toe. Stirf oowe als de energy op is. Ik zie dat hij een paar blikjes vasthoud. Ik spring op hem af en pak er eentje van. Ben jij niet al hyper genoeg vraagt hij. Nope zeg ik en neem een slik. Stirf ik moet gaan zegt iemand. En ik ook hoor ik dan. Ja doei zegt hij. Doei Meadow zeggen Shin en Yu en lopen met de rest mee. Doei gil ik ze na. Je maakt wel snel vrienden hea zegt Stirfy en lacht even. Moet jij niet naar Samantha toe zeg ik en maak smak geluidjes :P. Hij word nog roder dan een tomaat. Mead hier komen roept hij boos. Ik ren weg en wil naar buiten gaan maar de deur is van glas dus ik bots ertegen aan. Als Stirfy me ziet liggen op de grond begint hij keihard te lachen en loopt weer de keuken in. Stirf is niet grappig nu heb ik een bloedneus zeg ik en pak snel een zakdoekje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen