Chapter Fifty,
Dit hoofdstuk slaat nerens op xd
Elise's pov
Wij parkeert zijn auto in de garage en we stappen uit. Ik volg Shepherd het ziekenhuis in. 'Hellen, heb je misschien wat extra kleren voor... Eh...' Hij kijkt naar mij. 'Ik weet je naam nog niet eens.' 'Elise.' zeg ik zacht. Shepherd glimlacht en kijkt weer naar de vrouw die blijkbaar Hellen heet. 'Voor Elise dus.' zegt hij. Hellen kijkt hem vreemd aan en loopt weg. Even later komt ze terug met wat zekenhuis kleding. 'Sorry schat, ik heb niets beters.' 'Geeft niets.' ik pak de verplegings kleding aan. 'Eh, waar kan ik omkleden?' vraag ik aan Hellen. 'Eh, kom maar mee.' ze loopt vanachter de bali de gang op. Ik volg haar op de voet. 'Deze kamer. Er zijn handdoeken als je die nodig hebt.' zegt ze terwijl ze naar mijn doorweekte haar kijkt. 'Eh, dankje.' zeg ik snel en loop de kamer in. Ik sluit de deur achter me en merk dat ik bekeken word. 'Een nieuwkomer?' vraagt een jonge vrouw. Ik kijk haar vragend aan. Ze had het dus over mij. 'Eh, nee, ik eh, ben nat geworden door de regen en toen kwam ik Shepherd tegen. Hij wilde niet dat ik ziek werd, dus bracht hij me hier.' Een paar vrouwen beginnen te giechelen. De eerste kwam naar me toe. 'Dokter Shepherd? Hij is heel erg aardig. Ik ben Meredith Grey. Shepherd is een goede vriend van me.' 'Je bedoelt je crush!' roept een chinese vrouw. Ik lach en leg de kleren neer. 'En hoe heet jij?' vraagt Meredith. 'Elise.' 'Mooie naam.' zegt ze. 'Dankje.' Een paar vrouwen beginnen spontaan te praten over ene McDreamy en McSteamy en dan nog een paar namen. Meredith kijkt me vriendelijk aan. 'Een bijmaan voor Shepherd. McDreamy. En voor nog een dokter McSteamy.' Ik lach. Ik ga me maar omkleden.' ik sta op en pak de kleren. Ik loop naar een hokje en kleed me om. ik kon het niet laten om de vrouwen af te luisteren. 'Ja, ik weet het. Heb je gehoord dat McDreamy een meisje omver viel? Ze zeggen dat het misschien zijn dochter is.' 'Ja ik weet het. Maar ik dacht altijd dat zijn dochter in Nederland woonde.' zegt een ander. 'Ja, maar om een of andere reden is ze hier gekomen, ze zeggen dat het met die jongen op de derde verdieping had te maken.' Nu was het genoeg. Ik storm de kleedkamer uit. 'Shepherd is mijn vader NIET. En ja, ik ben hier omdat die jongen van de derde verdieping mijn vriendje, ik bedoel ex is. En het is mijn schuld dat hij hier is.' Ze kijken me geschrokken aan. 'Wacht, jij was dat meisje?' vraagt Meredith. 'Ja, anders zou ik niet zo reageren.' ik pak mijn natte kleren en loop de kamer uit.
Reageer (2)
GREYS ANATOMYY!
1 decennium geledenSorry daar denk ik nu echt de hele tijd aan! ;p
Sorry haah
Je verhaal is echt leuk!
Ik ga nu maar ff uitlesee!
x
GENIUS! zou het haar vader zijn? Omg!? IK weet het niet!
1 decennium geledenNu loop ik te veel te veel na te denken
GA SNEL VERDER!
Xoxo