Deel 5 alweer xD...
Vorige x


O sorry verkeerde winkel, ik pak Samant's arm en sleur haar mee.

*Heb schijt aan die vragen xD*

Jaaa heb r ook schijt aan xD
Ach ik vind ze wel leuk - ik: je bent geak

Grrr

Naruto xD - Ik: Das leuk xD
Dn Angel xD - Ik: Das ook leuk xD

Story =3
Meadow pov Still xD
Als we buiten zijn zie ik een poster hangen. Ik loop er levenloos naartoe. Das Tokio Hotel zegt Samantha, die opeens naast me staat. Da zijn toch je broers vraag ik terwijl ik ze aanwijs. Ja da zijn ze ,zucht ze. De wind blaast langs onze jurkjes. Na een tijdje naar de poster hebben gestaart, lopen we naar een bankje toe. Krrr klinkt me maag plotseling. Een oud vrouwtje dat langs loopt Lacht vriendelijk naar ons. Kom zegt Samantha en sleept me naar een patatzaak. 2x patat astublieft zegt ze lief. Met of zonder vraagt de man achter de kassa. Zonder toch Mead vraagt ze aan me. Ik knik alleen maar. Dan als we onze patat bijna ophebben gaat me mobiel af. Ik kijk ernaar en zie een foto van Stirfy. Tis Stirfy. Kom je zo naar huis toe we gaan taart eten xD. Tuurlijk zeg ik snel en hang op. Samantha kijkt me raar aan. Moet naar huis toe zeg ik en stop het laatste patatding in me mond. Kee zie je morgen hea. Tuurlijk snel pak ik me tas en geef haar een knuffel.


XoXo Space Cake aka Smurf

Nothing matters xD
Nope sorry
Heb niks te typen xD...

XoXo Space Cake...
P.S T IS GROEN :D

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen