School sucks heb het verder op school geschreven xD...
Have fun...

Wat ga je doen xD

Slapen xD ik: just like me ^^,..
Alles behalve je quiz - ik: en bedankt :@

Blubzz

Blubzz *Ik ben een vis xD OMG :O*
Grrr xD

Had weer een lowl xD....
Delicious pov.
Mead word wakker zeg ik weer. Een heel kwatier probeer ik haar wakker te krijgen. Kijk ik heb cookiefluister in haar oor. Als Kevin niet haar schoot lag was ze vasr van haar stoel afgevallen xD. Ze kijkt me met grote puppy ogen aan. Hier zeg ik en geef haar het koekje. YEEY SUGAR COOKIE zegt ze en neemt een hap.

Meadow pov.
Als ik me cookie op heb zie ik pas wat er op me schoot ligt. Als de ceremonie klaar is mag alleen onze klas blijven. De rest van de school moet naar huis. We lopen met z'n alle naar de begraafplaats. Als we daar zijn aangekomen, Staat de auto er al waar waar Niels inzit. Als het klaar is gaan we maar naar de stad. Delicious en ik lopen zonder dat we het weten een porno winkel in, Zo erg waren we in gesprek. Kan ik jullie helpen vraagt een man met een wenkbrauw wiebel. Ik zie dat Samant wil gillen maar ik ben haar voor. Doet u mij maar 2x patat zeg ik zo serieus mogelijk. Samant begint keihard te lachen. Ik verkoop geen patat zegt hij en kijkt me vreemd aan. O sorry verkeerde winkel, ik pak Samant's hand en ik sleur haar mee.


Nothing is the same xD
Fall Out Boy - Thnks fr th Mmrs is soow H!P xD...
http://www.youtube.com/watch?v=IPmS6g11mVg

Reageer (1)

  • xMariss

    omg hahaxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen