Foto bij O42.

Niam : 5
Ziam : 7
als je je stem nog niet hebt uitgebracht.. BLIJVEN DOEN ;')

(ik start de story over ... ongeveer 5 dagen!)

"Jullie zijn echt zo schattig samen, ik zal jullie al door het raam." grijnst May naar ons, ze duwt ons beide een zoen op de wang. Best vreemd dat we met haar even veel contact hadden als met elkaar.
Niall knikt uitbundig, hij vindt dat ze gelijk heeft, maar houdt het toch maar bij een jongensachtige: "Jow" en "'Gaat ie?".
We grijnzen naar elkaar en hij wordt een beetje roder dan hij al was door de houtkachel. "Jullie zijn ook schattig." zeg ik snel, maar dan komt de ober met onze warme drankjes.
Hij zet voor ieder van ons een chocomelk, met in een apart potje een flinke toef slagroom, daarnaast een chocolade koekje en 2 suikertjes.
"Ziet er zoetjes uit." merk ik droogjes op. Ik scheur enthousiast het suikerzakje open en schudt het leeg in mijn kom. "Suggaaar!" gil ik luider dan was bedoelt, May moet meteen lachen. "Die Louis heb'k in tijden niet meer gezien."

We lopen naar Harry's huis, ik blijf daar overnachten aangezien we de volgende dag heel het huis voor ons alleen hadden daar en waarschijnlijk een hoop belachelijke dingen gingen doen. Harry had een korte opsomming gemaakt. "We beginnen met ontbijt op bed, maar daar zorg ik wel voor." verzekerd hij me snel. "Daarna gaan we naar beneden en gaan we wat belachelijke spelletjes op de Wii spelen als opwarming van de dag."
"Dan eten we weer, omdat eten nu eenmaal erg belangrijk is, daarna maken we Cake.. en eten we dus weer." Daar onderbreek ik hem.
"Ik snap het al, je wilt me gewoon gaan vet mesten? alsof ik nog niet dik genoeg ben!" ik neem het vel aan mijn buik tussen mijn wijsvinger en duim beet, het was nauwelijks een centimetertje dik.
Harry knikt op een sarcastische manier. "Ik snap je helemaal. je hebt bijna overgewicht." grapt hij. Ik trek mijn linker wenkbrauw op, als hij daar maar geen woord van meent.
Hij lacht geniepig, maar gaat dan meteen door met de dagplanning. "En als laatste heb ik een leuke film geregeld, maar het is een verassing!"

Reageer (13)

  • Salute

    Verder!! <333

    1 decennium geleden
  • Tragically

    Ziam.

    1 decennium geleden
  • Mafia

    UGH WANNEER GAAN ZE NU EEN TONG DRAAIEN?!
    KOMOP!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen