Foto bij 004

Reacties? (A)

“Als ik win, maak jij mijn huiswerk voor de rest van het jaar.” Je lachte eens. “En wat als ik win?” “Wat wil je?”, vroeg Kate. Je dacht even na en zei dan “Dan krijg ik de leuke jongens.” Je keek haar lachend aan. “Oké dan”. Jullie keken elkaar grijnzend aan. “Maar je moet hem binnen de 10 dagen kwijt raken”. Je knikte oké en jullie stapten over straat. “Zouden jullie dat wel doen?”, Nicol keek jullie vragend aan. “deal is deal Nicol.”, zei Kate met een big smile. “Maar ik pak wel een mooie jongen.” “haha dat moet jij weten.”, zei Kate. Jullie kwamen aan bij het feest en gingen naar binnen. Jullie stonden al ongeveer een uurtje te dansen toen Kate iets in je oor fluisterde. “Je hebt nog altijd niemand gekozen.” “Ik ben nog aan het zien, eerst afwachten dames.”


Tom pov:
Verdomme waarom had je nou die weddenschap gesloten? Juist ja vanwege jou trots en ego. Je zuchtte even. Je had met de jongens gewed je een relatie kon hebben langer dan 10 dagen. Eigenlijk had je met je broer gewed. Georg en Gustav hebben gewoon meegeluisterd. Jullie gingen naar een feestje toe. Want je moest nu eenmaal iemand kiezen. Je zou een mooi meisje nemen, maar iemand die ook wel lief is. Anders houdt je het geen 10 dagen vol hoor. Jullie gingen naar binnen via de achterkant en bleven even in het vip gedeelte vanboven staan. Zo zag je iedereen beneden, perfect om vanaf hier te zoeken.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen