Part 7.4 - You're hotter then that girl!
Ik ren achter Eva aan, die het restaurant uit rent. Ik zie nog net hoe ze de hoek om rent. Ik ren die kant op en zie haar verderop op een bankje zitten. Ik loop er heen en ga naast haar zitten. “Eef, wat is er?” “Ik ben Zayn niet waard, Melis.” “Maar.. waarom? Jullie zijn juist zo leuk samen!” “Er zijn zoveel mooie meisjes, Zayn kan iedereen krijgen, waarom kiest hij mij?” Ze klinkt onzeker. “Lieverd, wat is er
gebeurd?” “Niks..” “Eva!” Ze kijkt me onschuldig aan. “Oké, nou ik was in de toilet ruimte. Er kwam een fan naar me toe.. Ze vond me een verschrikking! En zij.. zij was zo mooi en ik ben er niks vergeleken mee.” “Zo moet je niet denken Eva, heeft ze dat echt gezegd?” vraag ik verbaasd. Ze knikt. Ik pak haar hand en knijp er zacht in. Woede borrelt in me op. Niemand, maar dan ook niemand komt aan mijn beste vriendin. “Eef, geloof nier wat ze zegt. Jij bent veel mooier dan haar. Ik heb haar nog niet gezien, maar dat weet ik nu al zeker!” een klein glimlachje ontstaat op Eva haar gezicht. “dank je Melis.” Ik glimlach en knuffel haar stevig. “je bent de beste.” Zegt ze. Ik grijns en druk een kus op haar wang. “nou kom, we gaan naar binnen. De rest is vast ongerust.” Ze knikt langzaam. “Ga met Zayn praten.” Adviseer ik haar. Weer knikt ze. Samen lopen we het restaurant binnen.
Wanneer de jongens ons door hebben staan ze meteen op. Zayn loopt snel naar Eva toe en omhelst haar. “Waar was je?” vraagt hij bezorgt. “Ik.. ik wil straks even met je praten, Zayn.” Hij knikt en legt zijn arm rond haar middel. Louis komt naar me toe en drukt een kus op mijn neus. Ik giechel zacht. Hij slaat zijn armen rond mijn lichaam en trekt me dicht tegen zich aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. “Louis?” Hij murmelt wat, wat op een ja lijkt. “Ik hou van je.” Hij grijnst en drukt een kus op mijn lippen. De jongens beginnen luid te joelen. “Waarom zijn jullie zo schattig?” Hoor ik Niall vertroeteld zeggen. “Gaan we nou eindelijk weer eten? Ik heb honger!” Niall kijkt moeilijk en legt zijn hand op zijn buik. Ik grinnik. Ik werp nog een bezorgde blik op Eva die in Zayn zijn armen staat. Ik glimlach als ik zie hoe schattig ze samen zijn. “Oké.” Zegt Liam en trekt ons mee naar de tafel. We gaan weer zitten en net op dat moment komt de ober naar onze tafel en zet bij ieder zijn eten neer die diegene besteld heeft.
Reageer (4)
<33
1 decennium geledenleuwkk!
1 decennium geledeni love it
1 decennium geledenGewelduuggg !!! Ga nu maar weer heel snel verder schrijven anders tape ik je vast dat je wel moeet(A)
1 decennium geleden