Prologue
Het is zaterdagavond, het is stil op straat. Iedereen heeft zich gevestigd in de huizen en de enkele tieners die nog in het dorp zijn, zijn in de paar clubs, die het dorp heeft.
Ik kijk door de ramen van de clubs. Zoekend naar... Naar niemand, gewoon voor het ontvluchten van de gedachten aan thuis. Als ik door een groot raam in de club kijk, valt mijn ogen op een meisje. Ze heeft een geweldig lichaam, bijna goddelijk. Ze lacht met haar vrienden, kletst, danst en drinkt een likeur.
Plotseling ben ik heel boos op haar, niet om een duidelijke reden. Waarschijnlijk omdat ze eruit ziet als het meisje dat ruzie heeft met iedereen, dat kust met elke jongen, dat roddelt over haar vriendinnen en elke jongen dumpt wanneer ze hem niet meer nodig heeft. Ik denk dat ze het tegenovergestelde van mij is.
Want kijk mij nou, ik ontvlucht thuis!
Ik blijf naar haar kijken. Ik zie haar knikken en een paar woorden mompelen waarna ze naar de deur loopt. Ze loopt mijn richting in, maar kijkt me niet aan, misschien heeft ze niet eens door dat er een jongen in het holst van de nacht op een koude avond niet thuis of in een club zit, maar op straat staat. Ze pakt een spiegeltje uit haar tas en kijkt naar haar gezicht. Maar ze kijkt anders, anders dan veel meisjes wanneer ze hun spiegeltje pakken, dit meisje kijkt tevreden maar niet arrogant. Ik weet niet waarom het me zo opvalt...
Plotseling krijg ik eens de drang om met haar te praten, praten over gevoelens, die ze waarschijnlijk graag meteen zou doorvertellen, maar ze kent hem niet eens, dus waarom zou ze? Maar dit meisje, heeft haar nog niet eens opgemerkt, laat staan dat ze haar avond wil besteden aan praten. Ik probeer de gedachten weg te zetten, maar de drank om contact blijft... Sociaal of lichamelijk, dat maakt toch niet uit?
Ik loop nonchalant naar haar toe, trek haar mee en doe iets wat ik nooit zal kunnen vergeten. Iets verschrikkelijks fout.. Maar ik ken haar niet, dus hierna zullen zij en ik altijd gescheiden zijn. Zij met haar gebeurtenissen die ze heeft meegemaakt, ik met de mijne...
Reageer (2)
Je moet hier verder aan schrijven
9 jaar geledenMe wants moreee! (Ookal is t 3 jaar geleden en weet ik niet hoe je met je inspiratie zit)
Kudooo!!
woooooo spannend !!
1 decennium geledenverder ?