13.Eindelijk weer bij Peter
Ame en ik hebben de paarden in een stal gezet en lopen nu naar het kasteel van de koning.voor de poort staat een wachter.'Halt jongedames waar denken jullie heen tegaan?''Wij moeten dringend met Peter Avelone praten en daarna verzoeken wij te kunnen praten met de koning,'zeg ik.'Laat eerst maar uw adelsstempel zien anders komt u er niet in.'Ik pak de stempel uit mijn tas en laat hem zien.'Oke het is in orde loop maar door.'Ik knik en loop door de poort.We komen in een enorme zaal met tronen en een grote tafel in het midden.Ik kijk de zaal rond met de hoop dat Peter hier is.En dan zie ik hem hij is aan het praten met een jongeman die net iets ouder is dan dat ik ben.Het maakt me niet uit dat hij aan het praten is ik ren naar hem toe.'Peter Peter,'roep ik.Peter draait zich om en het duurt even voor hij me ziet maar dan rend hij ok naar mij toe.Ame rend nu ook. Peter opend zijn arme en we omhelzen hem.Ame kan haar tranen niet meer bedwingen.'Luna, Amethyst wat is er aan de hand en wat doen jullie hier.'zegt Peter.'We moeten praten er is wat verschrikkelijks gebeurd,' zegt Ame.'Wat is er waar zijn moeder en vader.''We zijn een paar dagen geleden aangevallen door het leger van Salren, Ame en ik waaren op dat moment diep in het bos.We waarn niet snel genoeg terug ik ik kon ze niet redden,'zeg ik nu ook huilend.'Wat Maar onze ouders wat is er daar mee gebeurd?'vraagt Peter geschokt.'Ze ze zijn dood Peter net als iedereen uit het dorp we zijn de enigste 2 overlevende.'Zegt Amethyst.'Wat nee dat kan niet,'Roept Peter uit.Hij pak ons nu speviger vast.'Uhum.'hoor ik van achter mij.Ik kijk om en zie daar de koning staan.Ame en ik vallen op onze knieen en buigen ons hoofd.'Peter mag ik vragen wie dit zijn en wat er aan de hand is?'Zegt de koning.
Er zijn nog geen reacties.