Foto bij O41.

willen jullie in de comments 'stemmen'? Niam of Ziam?


ps. ik ben ziek en heb dus GEEN vakantie ;')

Ik neem zijn hand in de mijne terwijl we door de stad lopen, iedereen is er bij en halloween nadert. Iedereen draagt ondertussen al dikkere herfst truien, die van mij is natuurlijk met streepjes. De bladeren van de enkele bomen in de stad zijn warm rood geworden.
Zijn duim wrijft lichtjes over de rug van mijn hand. We zijn niet alleen in de stad, maar samen met Liam en Zayn. Het is ook nog maar 2 dagen na hij naar mijn huis is gekomen, maar zoals beloofd gaat alles rustig aan.
Zayn stelt een schattig cafeetje voor om een warme chocomelk te gaan drinken, snel gaan we binnen. Er hangt een enorm warme sfeer. Donker groene gordijnen schermen de snijdende wind af van buiten, de muren zijn een chocolade bruine kleur en de lichten geven een warme oranje gloed.
We zetten ons in een hoekje van het café. tegen de muur aan zaten banken en van de muur we stonden een stel stoelen.
Ik en Harry plaatsen ons op de bank en de twee andere jongens gaan op hun gemak elk op één stoel zitten.
Een rustige Jazz-cd speelt op de achtergrond in het cafeetje, maar grotendeels overstemmen de geluiden van de vele stemmen in het café de gezellige deuntjes.
Zayn roept de ober en vraagt om 6 warme chocomelk's, Niall en May waren onderweg.
Hij knikt snel en bedankt ons voor onze bestelling en loopt vervolgens weer naar achter de bar.
Ik trek mijn trui over mijn hoofd uit, het is er namelijk erg warm binnen. In een hoekje brand een houtkachel, dat maakt alles nog veel gezelliger.
Harry lacht op een gezellige manier naar me, net alsof het al kerstmis is en schuift wat dichter tegen me aan.
In de twee dagen dat ik ons uitgesproken een koppel heb durven noemen is het steeds gebleven bij handjes houden en kusjes op de wang.
En persoonlijk vindt ik dat wel aangenaam. Zayn en Liam grijnzen naar ons als we ons tegen elkaar nestelen. "Alles is duidelijk weer koek en ei tussen jullie twee?" grijnst Zayn triomfantelijk, alsof hij er ook maar één dingetje mee te maken had.

Reageer (13)

  • swaginNiall

    Niam hihi ;3
    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Fangel

    Ziam of Niam, het is allebei te cute <3
    & this story is cute to !

    1 decennium geleden
  • Payned

    Zeker weten Ziam :Y)
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen