Foto bij 007

He is perfect, but I don't wanna fight every night.

Ik werd wakker gemaakt door een van mijn bediendes die de gordijnen open trok, en het felle licht naar binnen toe scheen. Ik kreunde wat. 'Goedemorgen madam, ontbijt staat voor u klaar. En dan kunt u weer beginnen met werk.' Ik gooide de dekens van me af, en liep naar de badkamer toe, waar ik snel even ging douchen en liep toen naar beneden toe. Ik moest geen make-up op doen, wordt daar toch wel op gemaakt. Ik begon aan mijn ontbijt. En ik zat weer helemaal alleen aan mijn eten, niemand die me gezelschap wilde verlenen, niemand die dat durfde. Bang dat ik ze zal aanvliegen of zo. Zo een bitch ben ik niet tegen hun. IK heb gewoon een erg slecht ochtend humeur. Ik was klaar met mijn ontbijt, en liep toen weer naar boven toe om mijn tanden te poetsen en me aan te kleden, ik pakte mijn tas en keek toen op mijn BB en zag dat BKM me had gepingt. Ik verliet een diepe zucht en keek wat hij gepingt had. 'Heb je er zin in?' Ik trok even een wenkbrauw omhoog, oja modellen werk of course. Ik pingde terug. 'Natuurlijk altijd. Jij?' Niet kort daarna antwoordde hij terug. 'Ja altijd' Ik liep naar buiten toe, stapte op mijn scooter deed mijn helm op en vertrok richting Modellen bureau waar ik werkte.

Daar aangekomen waren Bill en ik allebei tegelijkertijd aan gekomen. 'Goedemorgen Mimi.' En hij wuifde naar me, hij had ook geen make-up. Owee als we weer samen op de foto moesten, hij stak een sigaret op en bood mij er ook een aan. Ik weigerde wat dacht hij wel?! Ik liep naar binnen toe, en dronk even een flesje water wat ik uit de koelkast haalde. Ik ging rustig zitten wachten tot ik werd omgeroepen. Ja we worden omgeroepen, vinden ze wat makkelijker tegenwoordig. En net toen Bill binnen kwam werd ik omgeroepen. Mooi hoef ik hem niet te zien. 'Succes.' Wierp hij me toe. Ik keek hem zo arrogant mogelijk aan, succes heb ik niet nodig ik ben al perfect genoeg!

Reageer (3)

  • TomxMydrug

    Snel verder!?? Doe je nog verder? I hope soo!!!

    Ik neem abo allesinds! =D

    1 decennium geleden
  • Everly

    okok,
    ze heeft en ietsiepeitsie beetje een EGO
    Ö
    snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • Raveness

    _O__O_

    (kudo)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen