Een keer vanuit Harry. Youre not gonna like this one xd

Elise's pov

We staan in de rij voor een achtbaan. Louis had me overgehaald om toch naar een pretpark te gaan. Het was een goede afleiding. 'Ik wil voorin!' roept Louis hard. Ik vond het jammer dat Maya, Leoni, Pamela en Harry er niet bij waren. Ik voel iemand aan mij arm trekken en ik zit naast Louis in de achtbaan. Hij rijdt even en stopt dan. 'Wedden dat we worden afgeschoten?' zegt Louis genietend. 'Tuurlijk nieeeeeeeeee...!' schreeuw ik als we worden afgeschoten.

Harry's pov

Ik open langzaam mijn ogen. Ik kijk voorzichtig rond. 'Mam.' zeg ik schor. Ze kijkt snel om en zakt bij mij neer. 'Je bent wakker!' roept ze opgelucht. 'Euh, blijf hier. Ik haal de dokter.' zegt ze opgelucht. 'Mam, waar is Elise?' vraag ik snel als ik haar niet zie. 'Harry, ik haal een dokter.' ze loopt weg en komt later terug met een jonge man(rond 35). 'Ah, Harry, ik ben dokter Shepherd. Dereck Shepherd. Hoe voel je je?' ik probeer te zitten maar hij duwt me terug. 'Het gaat denk ik. Beetje hoofdpijn. Met jou?' Hij lacht. 'Het gaat goed met mij.' Hij pakt een afstandsbediening en geeft die aan mij. 'Voor je bed.' Ik glimlach en druk op een knop. Nu kon ik eindelijk zitten. 'Mam,' zeg ik snel. 'waar is Elise?' Mijn moeder zucht. 'Shepherd, zou u ons even alleen kunnen laten?' Shepherd knikt en kijkt mij even aan. Ik glimlach en hij loopt weg. Mijn moeder gaat naast me zitten. 'Elise is... Ze is weggegaan. Ze vond het niet nodig om te blijven. Gemma en ik vonden het belachelijk en wilden haar laten blijven, maar ze luisterde niet. Ze is weggegaan.' 'Wat? Nee, dat zou ze nooit doen.' zeg ik snel. 'Het spijt me, Harry.' zegt mijn moeder. 'Als ik jou was, zou ik haar uit je leven zetten. Dat is het beste voor jou.' ze aait even over mijn hand en loopt dan weg. Ik zucht. 'Elise, hoe kon je.'

Reageer (5)

  • skipAbeat

    omfg what the hell omg ik moe bijna wene zo triest

    1 decennium geleden
  • ConorMayniac

    wat een kutwijffffff

    1 decennium geleden
  • MirTomlinson

    wat een kutwijf.

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Wat een fucking BIATCH!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    OMG FUCKING GOD! Bitch! No i don't like it at all!!
    Dus snel veder!!

    What the fuck!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen