Foto bij 003

Reacties? (A)

“ Kom over een half uur bij mij thuis!” Je liep de trappen af en stapte weer op je fiets. Je fietste naar je appartementje toe en belde ondertussen Kate. Zij vond het natuurlijk een super goed idee en ook zij kwam over een halfuur. Je kleedde je snel om. Je had een kort zwart kleedje aan met glittertjes. Perfect dacht je. Je deed nog snel je make-up op en daarna ging de bel. jij: kom maar naar boven toe. Je drukte op het knopje en hoorde de 2 nog zeggen “danku.” Je pakte een klein zwart handtasje en deed daar je gsm, portefeuille en sleutels in. De deur had je al opengedaan zodat de meiden al naar binnen konden. “Niet eerlijk, waarom ben jij altijd zo mooi?” Je keek Nicol aan alsof ze gek was. “Nicol kijk naar jezelf, je bent een stuk!” Ze kreeg een klein glimlachje op haar gezicht. Je pakte je zwarte hakken en deed die aan. “We kunnen vertrekken!” Jullie gingen terug naar beneden toe. Kate keek jou al een tijdje aan en je zwaaide voor haar ogen. “Aarde aan Kate”, zei je. “ow sorry ik was aan het denken.” Je keek Kate raar aan. “Over?” Ze keek van jou naar Nicol. “Wel jij studeert journalistiek, dus ik dacht misschien kan jij een soort handleiding maken over wat je absoluut niet mag doen bij een jongen.” Je keek Kate verbaast aan. Wat een geniaal idee. “ Dus je bedoeld als in een soort artikel?” Je keek haar vragend aan. “Ja, alleen heb je nog geen ervaring op dat gebied.” Je keek Kate lachend aan. “ Voor wat wedden we?” Ook nu keek Nicol jou met grote ogen aan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen