Foto bij Chapter Fourty-Four,

Ooh, McDreamy. (Grey's Anatomy.)

Elise's pov

Ik kom bij de kamer en zie Anne en Gemma bij Harry's bed zitten. Lisanne komt naar mij. 'Hij krijgt een nieuwe dokter. Ene Shepherd. Maar het komt allemaal goed.' zegt ze met een glimlach. Ik gaaf haar een knuffel. 'dankje.' We gaan zitten. Ik zat tegenover Gemma, ze keek me niet aan en zei niets. Ik pakte Harry's hand. Gemma wilde iets zeggen, maar liet het gaan. Ik hoorde geklop op de deur. Anne staat op en doet de deur open. 'Goedeavond, ik ben dokter Shepherd. U bent meneer Styles' moeder?' Die stem, noway. Ik draai me om. Shepherd kijkt naar mij. 'Hey, wc-meisje.' mijn ogen worden groot. Snel kijk ik weer naar Harry. 'Ken je hem?' fluisterd Lisanne. 'Ik kwam hem tegen in de wc, ik knalde een beetje tegen hem op.' Lisanne begint zacht te lachen. 'Ssshh!' sis ik naar haar.
'Dus dit is Harry.' zegt Shepherd. Hij kijkt naar mij. 'Je vriendje?' Ik voel dat ik bloos. 'Niet voor lang meer.' sist Gemma. 'Gemma!' waarschuwt Anne. 'Ik kom later terug om zijn hartslag te meten. Tot dan.' Hij kijkt even naar mij en loopt dan weg. Ik pak de foto uit mijn zak. Harry op het potje, stond op de achterkant. Ik liep naar het whiteboard achter Harry en hang de foto op. 'Elise,' begint Anne. 'Het spijt me, maar...' ze haalt even diep adem. 'We houden van je, echt, maar het is denk ik beter als je niet meer langskomt. Het is moeilijk, maar doe het voor Harry.' ik kijk haar met ongeloof aan. 'Wat?!' schreeuwt Lisanne. 'Wie denk je wel niet dat je bent! Zij houdt van Harry! En Harry van haar!' 'Lisanne, stop. Laten we gewoon gaan.' zeg ik rustig en duw haar de kamer uit. Ik doe de deur dicht en kijk Lisanne aan met tranen in mijn ogen. 'Laat het gaan.' zeg ik huilend.

Reageer (5)

  • MelissaNiall

    neeee! ;(

    1 decennium geleden
  • Clinomania

    oooomg, ik zat echt met tranen in me ogen bij het vorige hoofdstuk.
    dit is serieus zo'n mooi verhaal!
    snel verder. <3

    1 decennium geleden
  • HORANSCHICK

    MCDREAMY <3 maar omg zoiets zeg je toch niet? en ik ben het eens met @1Dforlife WORDT WAKKER HARRY EN SCHELDT JE FAMILIE UIT!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Omg!!! wat een trut/ bitch/ ik wil meeer schelt woorden!! Harry word wakker en scheld je familie uit.

    1 decennium geleden
  • MirTomlinson

    je hebt 2x fourty three!
    snel verderrrrrr <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen