Jeetje, wat ga ik snel xd (NOT)

En oehh! Whats gonna happen with Harry xd Youll find out now or not, i dunno to be honest. Woops.
Dont mind me, im crazy xd

Elise's pov.

Ik zit in de wachtkamer. Harry had nu een operatie. Nouja, niet echt. Zijn hoofd moest gehecht worden. En hij had teveel bloed verloren. 'Mevrouw Styles?' ik kijk op. 'Het is eigenlijk Koopmans. We zijn niet getrouwd ofzo.' de dokter knikt. 'Hij is erg zwak en de kans van overleven is erg klein. Hij heeft weinig bloed en had een paar inwendige bloedingen. We moeten opereren.' vertelt hij. Ik knik. 'Komt het dan nog wel goed? Ik bedoel, hij gaat niet dood?' De dokter kijk snel om zich heen en komt dan naast me zitten. 'Er is een kans dat hij het niet overleefd, misschien vijftig procent. Als ik u was zou ik alvast afscheid nemen en zijn familie bellen.' Ik voel een traan lopen. 'Ik kan zijn familie bellen. Maar wie belt al zijn vrienden, zijn fans. Dat kan ik onmogelijk doen. U moet hem helpen, zodat hij iedereen blij kan maken. Alstublieft.' Hij zucht. 'Ik zal alles doen wat ik kan. Maar belt u de familie dan kunt u even naar binnen, wie weet voor een laatste keer.' Hij staat op en loopt weg. Ik haal diep adem. Ik pak mijn mobiel en sms Lisanne. -Kun je naar ziekenhuis komen? Leg later wel uit. Heb je nodig. Derde verdieping, eerste hulp. X- Ik sta op en loop naar een telefoon. Ik pak Harry's mobiel en bel zijn thuisnummer. 'Harry? Waarom bel je nog zo laat? Wat is er?' hoor ik zijn moeder vragen. Ik krijg een brok in mijn keel. 'Uh, nee. Het is Elise.' zeg ik met moeite. 'Elise? Meid, wat is er?' vraagt ze bezorgt. 'Harry en ik liepen naar huis en toen kwamen mannen ons beroven en toen werd hij in ellaar geslagen. Hij, hij...' 'Waar ben je?' vraagt Anne opeens boos. 'In het ziekenhuis, de eerste hulp.' zeg ik huilend. Anne hangt op. Ik haal diep adem en leg de telefoon neer. Ik loop naar Harry's kamer en zie hem liggen. Ik pak ren stoel en ga naast hem zitten. Ik pak zijn hand. 'Please don't die. Ik heb je nodig, net als al die fans. Je familie.' 'Elise,' hoor ikeen meisjessten zeggen. Lisanne was er. Ze komt naast me zitten en doet een arm om me heen als een zus. 'Het komt wel goed. Dat beloof ik.'

Reageer (2)

  • Jagkass

    He has te be okay! Otherwise I'll die!
    Let him live forever!!*drama muziekje*
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    I promise! It will be okay!!

    It's so sad! He has to stay alive!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen