Foto bij She tastes like cola! Sweet sweet sugar cola! [Simon Mignolet]

Voor Jolien <3<3

Ik liep samen met Rose naar het trainingsveld van het ‘eerste’. De mannen van Sunderland trainden daar. ‘Ik vind het zo gemeen, zij hebben echt een goed trainingsveld en wij moeten op zo’n afgetrapt veld trainen.’ Mopperde Rose en ze ging op een van de hekken zitten, iets wat hier eigenlijk verboden was maar iedereen ging er gewoon op zitten. ‘Dat komt omdat hij vrouwen zijn , Rose. Het damesteam van Sunderland is niets. ‘ mompelde ik. Ik baalde er echt van, wij spelen ook op hoog niveau. We binnen bijna elke wedstrijd en maken kans op het kampioensschap. Maar ons steunen? Ho maar! ‘Ja nou ik vind het oneerlijk!’ Riep Rose iets te hard. Een aantal spelers keken verbaasd op, waaronder hij, Simon. Ik vind hem nou een aantal maanden ‘leuk’ maar hij weet niet eens wie ik ben. ‘Simon kijkt.’ Mompelde Rose. ‘Ik weet het.’ Siste ik en ik voelde mijn wangen vuurrood worden. De spelers richtten zich weer op de training, thank god. Ze deden een afwerkvorm op doel, en Simon hield echt alles tegen. Serieus, ik wil echt net zo goed worden als dat hij is!

De training was afgelopen en Rose en ik liepen rustig het veld af. ‘Ik zou zo graag net zo goed willen zijn als Simon.’ Zuchtte ik. ‘Nou, kom dan, dan zal ik je het een en ander leren.’ Hoorde ik zijn prachtige stem zeggen. Ik stopte met lopen en verstijfde helemaal. Volgens mij bereikte mijn hoofd het kookpunt, hij begon echt helemaal te gloeien. Rose draaide zich met een brede grijns om. ‘Dat zou ze erg op prijs stellen.’ Zei Rose en ze gaf me een duwtje. Ik draaide me om en keek Simon met een glimlach aan. Naast hem stond Connor Wickham, die volgens mij best geïnteresseerd in Rose was. ‘Dus, wil je een training, of niet?’ vroeg Simon met een glimlach, serieus zijn glimlach is echt hemels. Ik knikte omdat ik even niks kon zeggen, ik was echt verbaasd over zijn prachtige glimlach. We liepen met zijn vieren het veld op en ik begon best zenuwachtig te worden. ‘Hier.’ Zei hij en hij gaf me zijn handschoenen, terwijl die van mij gewoon in mijn tas zaten. ‘Heb je al een keer eerder op doel gestaan?’ vroeg Simon met zijn geweldige glimlach. Rose begon hard te lachen en Simon en Connor keken verbaasd naar Rose. ‘Sorry.’ Zei ze en ze kwam niet meer bij van het lachen. ‘Ik ben keeper bij mijn team.’ Glimlachte ik. ‘Laat dan maar eens zien wat je kan!’ zei Connor met een grijns. Hij pakte een van de ballen en liep richting de zestien. De bal kreeg een mooi plekje en Connor keek me met een grijns aan. ‘Ready?’ ‘Ready!’ zei ik zelfverzekerd. Connor deed een paar passen naar achter en keek me met een grijns aan. Ik negeerde zijn blik en concentreerde me op de bal. Hij schoot de bal en hij ging hoog in de hoek. Ik dook er heen en strekte mijn lichaam, ik raakte de bal nog net met mijn vingertoppen aan waardoor de bal iets naar links ging en net langs de paal schampte. Ik kwam met een klap op de grond. Simon en Connor keken me verbaasd aan. ‘Is er iets?’ vroeg ik verbaasd terwijl ik overeind ging staan. ‘Bij welk team speel je?’ vroeg Connor en hij staarde me nog steeds vol ongeloof aan. ‘Sunderland, het eerste dames elftal.’ Zei ik met een glimlach. Simon en Connor keken me verbaasd aan en hun gezichten kleurden rood. ‘Dat is een grapje.’ Zei Simon verbaasd. ‘Nee hoor.’ Grijnsde ik en ik keek naar Rose die ook al zo’n grijns op haar gezicht had. ‘Jij speelt daar zeker ook?’ vroeg Connor aan Rose. ‘Jups, ik ben ‘de nummer 9’, leuk he!’ zei Rose en ze gaf hem een knipoog. Connor wist niet waar hij moest kijken. ‘Laten we met zijn drieën tegelijk gaan schieten, kijken hoeveel Jolien er tegen gaat houden.’ Zei Rose met een grijns. De jongens stemden in en ze legden alle drie de bal klaar. De bal van Simon moet ik sowieso tegen houden. Ze telden af en schoten tegelijk. Ik concentreerde me op de bal van Simon, dus ik zag de bal van Connor over het hoofd. Ik stapte naar rechts maar doordat de bal van Connor over de grond ging stapte ik daarop. Ik hoorde nog iemand iets roepen van ‘Kijk uit’ maar het was te laat. Ik raakte uit balans en kwam verkeerd op de grond terecht. Een pijnlijke steek ging door mijn enkel heen. Tranen sprongen in mijn ogen en ik greep mijn enkel vast. ‘Jolien! Gaat het?’ vroeg Simon ongerust en hij knielde naast me neer. ‘Mijn enkel.’ Mompelde ik terwijl ik de brandende tranen probeerde tegen te houden. Simon veegde over mijn wang heen, er schitterde een ontsnapte traan op zijn vinger. ‘Rose, Connor, willen jullie een ice pack halen?’ vroeg Simon en hij draaide zich naar ze toe. ‘Komt goed.’ Zei Connor en hij en Rose liepen weg. ‘Kan ik nog iets anders voor je doen?’ vroeg Simon. ‘Kus me.’ het was eruit voordat ik besefte wat ik net gezegd had. Simon keek me met zijn mooie glimlach aan en drukte daarna zacht zijn lippen op die van mij. Ik sloeg mijn arm om zijn nek heen en trok hem dichter naar me toe. De kus werd vuriger en Simon liet zich dichter tegen me aanzakken. ‘Volgens mij hebben ze die ice pack niet meer nodig.’ Hoorde ik Rose op de achtergrond zeggen. ‘Kom laten we maar gaan, die twee hebben genoeg aan elkaar.’ Zei Connor. Ik negeerde die twee en richtte me weer op Simon. ‘I love you.’ Fluisterde Simon en hij ging overeind zitten. ‘I love you to.’ Zei ik met een brede grijns. Simon streelde even door mijn haar heen en stond toen op. Ik keek hem verbaasd aan. ‘Wat ga je doen?’ vroeg ik geschrokken. Ik wou niet dat hij me hier zo alleen achter zou laten. ‘Wacht maar.’ Glimlachte hij. Hij legde een van zijn armen onder mijn rug en de andere onder mijn knieholtes. Hij tilde me met gemak op. ‘Is dit comfortabel genoeg voor madame?’ vroeg hij grijnzend. ‘Perfect.’ Glimlachte ik en ik drukte mijn lichaam dicht tegen die van hem aan. Simon drukte een licht kusje op mijn lippen. ’She tastes like cola! Sweet sweet sugar cola!’ fluisterde Simon.

Reageer (4)

  • Noorhelm

    Mooi!
    x

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oehh , i like this one ^^

    wil je der eentje over gregory vn der wiel maken?? $$

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    aawwh<33
    likeee it (:

    1 decennium geleden
  • gracieux

    Oké dit is geniaal!
    Echt zo leuk geschreven en je bent de eerst die over Simon voor bij schrijft, je hebt gewoon de primeur! Haha ;a
    Kzie het mezelf al zeggen 'kus me' haha. Als ik ooit die kans krijg.

    Maar Reina ik hou van je, dudee! (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen