'Harry geef mijn tas nu eens terug op maand verband na  ga je er niks interessants in vinden.'  ik deed een wanhopige poging om mijn tas terug te winnen maar gaf het op toen ik harrys tas zag. Ik steekte zo onopvallend mogelijk mijn hand er in en zocht tot ik iets vond dat naar eten voelde. 'weetje harry hou jij mijn tas maar jou broodje zit er veel beter uit.' ik nam een hap en probeerde uit harrys greep te komen. ' Harry ik wist niet dat jou schoot zo veel gewicht konden verdragen.' ik keek dodelijk naar de gene wie die op merking had gemaakt. ' ja hij voelt  liever iets zachters tegen zich aan dan een paar uitstekende botten.' vals keek ik haar aan en at expres nog een hap van mijn broodje. ' het is jammer dat je niks eet cait want Harry's broodjes zijn heerlijk als je het niet erg vind jou skelet verpest mijn uitzicht.' 
Van uit mijn ooghoek zag ik hoe Liam de aula in kwam en richting onze tafel kwam. Waarom gaat hij niet bij andere vrienden zitten? Ow wacht daar voelt hij zich natuurlijk te goed voor. Ik wauw opstaan maar Harry's greep verstrakte zich. Liam keek me met een dodelijke blik aan maar glimlachte toen lief. Hij heeft ook last van stemmingswisselingen. ' wat ga je eigenlijk doen naar school?' ik keek op in de springen de krullen van Harry. ' Ze heeft met mij afgesproken.' zelf verzekerd keek Liam mij aan waar door mijn blik nog verbaasder werd. ' Dat lijkt me echt heel gezellig Liam maar ik ben ongesteld dus dan kunnen we geen sex hebben en aan gezien dat bij jou toch altijd wel de bedoeling is kan je altijd nog met madison afspreken.' ik stapte boos van Harry's schoot en probeerde mijn tranen in te houden tot ik de aula uit was. Ik snap niet wat ik ooit voor die eikel heb gevoeld. 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen