' was hij goed ja?' ik probeerde maar vrolijk mee te praten zei wist tenslote ook niks van mij en Liam daarom wouw hij het zeker ook geheim houden zodat hij met anderen meisjes kon neuken. als hij dacht dat hij dacht hier mee weg te komen had hij het mis. in mijn hoofd was ik al een heel wraak plan aan het bedenken madison was onder tussen al door gelopen naar de les en ik was in de aula gaan zitten voor mijn tussen uur. ' hey Fay' ik zag hoe de krullen van Harry vrolijk om zijn gezicht dansde het was me eigenlijk nooit echt opgevallen hoe mooi hij was. ' Harry ben je er weer uitgezet?' ik gaf hem een zoete glimlach. ' jij hebt weer hoge gedachtens van mij' hij probeerde zijn lach te onder drukken. ' nee ik wouw dit jaar eens anderen vakken als Louis volgens ons manage ment moeten we leren meer afstand van elkaar te leren nemen' ik keek hem aan schudde lachend mijn hoofd het was inderdaad de eerste keer dat ik hem zag zonder Louis. ' dat betekend dus dat ik dit hele uur met jou mag door brengen zeker?' ik wist dat hij mij vorig jaar leuk vond. Ik weet niet of dat nu nog steeds zo was maar anders was hij de prefecten kandidaat voor de naam die niet genoemd mag worden pijn te doen. De zoemer ging wat betekende dat ik eindelijk mijn boterhammen mocht op eten. Ik zat nog bij harry aan tafel beter gezegd bij Harry op schoot omdat zijn benen het koud hadden. Dit  ging nog makkelijker als ik had gehoopt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen